- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/paloma-325/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs paloma bezocht in Hasselt. Voor mij nieuwe locatie, huis blijkbaar via Airbnb verhuurd en door 2 dames gebruikt. Vreemde situatie dat ze uiteindelijk ontvangt in een slaapkamer waar een heel rek vol met kinderboeken staat en een reuzeMinion knuffel alles observeert
. Maar goed ik had veel goesting dus toch aan de slag. Kleine very curvy Braziliaanse, ziet er hot uit maar keiharde borsten en kont. Iets minder fijn om aan te raken. Direct op haar knieën en PMC voor 5 minuten dan in missio en haar tussendoor me nog eens terug laten pijpen om dan lekker in klaar te stoten mc natuurlijk. Daarna beetje flutmassage gehad maar toen ik voor tweede ronde wilde gaan, begon ze te discussiëren dat als ze massage doet je maar 1 keer mag. Niet aan toegegeven en toch volgehouden dat ze zoiets op voorhand moet zeggen want ik had nog 20 minuten op de klok staan. Dan nam ze met tegengoesting terug een condoom en begon wat halfslachtig terug te pijpen en af te trekken maar de stemming was er wel uit dus heb ik haar na 5 minuten gestopt. Terug aangekleed en nog even kennis gemaakt met de andere dame in het huis. Hele mooie grote jongedame maar veel te jong voor mij. Bij het naar buiten gaan nog eens gezegd dat ze beter op voorhand moet communiceren maar ja. Here for the quick buck. Overall conclusie… goed voor ne keer 30 minuten te pijpen en neuken, niks meer maar ook niks minder.
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)