Voormalig lid 15306
Meubelstuk
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aan de Ruysdaelkade zag ik voornamelijk zeer mooie maar ongeïnteresseerde jonge meiden en voordat ik weer op de fiets zou stappen keek ik even in het zijstraatje, Govert Flinckstraat. Achter het eerste raam zag ik een wat minder jonge dame die er goed uitzag. Binnengestapt, praatje gemaakt, aftrekken voor €50 vond ze prima (maakte nog even een grapje dat ze me liefst wilde pijpen) en ik gaf €50 extra vooraf.
Ruime werkplek met douche en twee wastafels.
Ze mocht de kleertjes aanhouden, dat vind ik extra leuk en we hebben even erg lekker geknuffeld en gezoend waarna ze me heel erg goed aftrok.
Daarna nog een nuttig en informatief gesprek met haar gehad over iets anders waar ik meer over wilde weten. Voordeel van een meer ervaren dame is dat ze van de hoed en de rand weet alsmede waar Abraham de mosterd haalde.
Ik ga zeker nog eens. Ze is er meen ik op donderdag en vrijdag.
Ruime werkplek met douche en twee wastafels.
Ze mocht de kleertjes aanhouden, dat vind ik extra leuk en we hebben even erg lekker geknuffeld en gezoend waarna ze me heel erg goed aftrok.
Daarna nog een nuttig en informatief gesprek met haar gehad over iets anders waar ik meer over wilde weten. Voordeel van een meer ervaren dame is dat ze van de hoed en de rand weet alsmede waar Abraham de mosterd haalde.
Ik ga zeker nog eens. Ze is er meen ik op donderdag en vrijdag.