Zelfde naam, iets andere avatar, redelijk dezelfde handtekening.
Ben op Hookers begonnen ergens rond 2003, toen onder de naam "Jongetje is terug" (Ik voel mij nu opeens oud).
Daarna email adres kwijt en opnieuw begonnen rond ik gok 2006 als "Jongetje is terug!!!!" wat later weer terug veranderde in "Jongetje is terug".
Pfff word een heel verhaal zo.
In het begin schreef ik af en toe eens, maar eerlijk is eerlijk het was niet veel.
Wel heb ik veel via PM gesproken met deze of gene.
Ik las altijd graag en vulde aan als ik mij daartoe geroepen voelde, maar meestal via PM.
Mijn mening was altijd dat als er al een goede recensie was van een dame waarom zou ik dan nog eens opnieuw hetzelfde schrijven, dat geeft alleen maar ruis.
Wel door te vragen veel dames kunnen terugvinden als ze waren verhuist naar een andere salon of stad. In het begin door het in het draadje te vragen maar vaak kreeg je dan een berisping van de admin dat je te vaak iets vroeg. Later deed ik het veel via PM.
Heb daar leuke gesprekken gehad toen.
Laatste 5 jaar weinig meer op Hookers geweest, deels ook aan het einde door dat AVG gedoe.
Wat ik echt top vond en graag zou terugzien zijn de actieve kaartjes van de verschillende steden/staten.
Wat ik niet graag zou terugzien is dat als een dame stop dat het draadje dan in het archief verdwijnt en niet zichtbaar is voor de gewone forum gebruiker. Zet er gewoon een slotje op met een bericht "Dame is gestopt".
Grote dank aan alle mensen die het mogelijk maken om dit forum op te zetten en te beheren!
Groet,
J