Overgevoelige Dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zonder foto is het gokken of ze iemand krijgt met een 'normaal' uiterlijk of een …. (Zelf in te vullen).

Het laat iig zien dat je niks te verbergen hebt.
Dat maakt het nog geen sollicitatiegesprek.

Maar ik ga nooit naar een dame zonder foto's gezien te hebben. En ik vind het logisch dat dat ook voor haar van belang is.
Als de dame in kwestie een echte sekswerker is zou dat geen probleem hoeven te zijn, maar als die foto terechtkomt bij iemand die nummers opkoopt en jou vervolgens een bericht stuurt met de woorden dat je met zijn meiden hebt lopen kloten (of iets in die strekking) dan ben je gezegend...
 
Laatst bewerkt:
Als de dame in kwestie een echte sekswerker is zou dat geen probleem hoeven te zijn, maar als die foto terechtkomt bij iemand die nummers opkoopt om jou vervolgens een bericht stuurt met de woorden dat je met zijn meiden hebt lopen kloten (of iets in die strekking) dan ben je gezegend...
Absoluut. Een hoertje dat eerst een foto wil zien is kansloos... next !!
 
Allereerst, ik heb juist geen profielfoto en dat is nooit een probleem (een dvp liet mij overigens eens zien wat voor profielfoto's er zoal voorbij komen, sommige zijn echt gewoon idioot, dan kun je een reactie vergeten).

Gewoon een korte groet en kort aangegeven dat je een afspraak wil maken. Het is even direct als dat het logisch is.

Je kunt natuurlijk best concreet worden en direct een tijd voorstellen, maar als zij dan niet kan hoeft ze ook niet meer te reageren. Zo zijn er ook gewoon nadelen wanneer je direct te specifiek bent.

Ik heb dus geen magische formule zoals anderen denken te hebben, het werkt gewoon prima voor mij.
Buiten de profielfoto en het je zelf voorstellen doe je toch exact wat er hier hoofdzakekijk wordt aangeraden.

Beleefd, bondig, concreet, correcte spelling en niets over prijzen.

Heb zelf trouwens ook geen profielfoto en tot hiertoe al altijd antwoord gekregen om verder af te spreken.
 
Hallo Schone jonkvrouw,
Ik vond je adv op xxx.
Zij je prijzen all incl ofcreken je extra's?
Heb je vandaag zin en tijd om mij te ontvangen?
Ik hoor graag van je
Groeten Frits
Ik als dvp ga af op de indruk die iemand wekt met app contact.
Wat ik opmaak uit jouw bericht, of eigenlijk uit de aanhef, is dat je waarschijnlijk boven de 60 jaar oud bent.
Dat sluit voor mij eigenlijk al meteen de deur omdat ik me niet fijn voel bij zo'n groot leeftijdsverschil. Een andere optie is dat je sociaal wat ongemakkelijk bent, wat ook voor veel dvp niet als prettig wordt ervaren.
Deze conclusies zijn wat kort door de bocht, maar dat is wel de meest lucratieve manier waarop wij onze potentiële klanten kunnen filteren.
 
Buiten de profielfoto en het je zelf voorstellen doe je toch exact wat er hier hoofdzakekijk wordt aangeraden.

Beleefd, bondig, concreet, correcte spelling en niets over prijzen.

Heb zelf trouwens ook geen profielfoto en tot hiertoe al altijd antwoord gekregen om verder af te spreken.
Ik geloof wel dat ik minimalist ben in vergelijking met wat hier zoal staat. Ik denk dat het bij buitenlandse dames een voordeel is, dan gaat er weinig "lost in translation'.
 
Als de dame in kwestie een echte sekswerker is zou dat geen probleem hoeven te zijn, maar als die foto terechtkomt bij iemand die nummers opkoopt en jou vervolgens een bericht stuurt met de woorden dat je met zijn meiden hebt lopen kloten (of iets in die strekking) dan ben je gezegend...

Kleine aanvulling, ik reageer eerst met een bedrijfs whatsapp account, met een andere naam en geen herkenbare foto.

Als de klik oké is kan de bewerkte foto altijd gedeeld worden (met de 1x kijken optie aan).
Is de date een succes dan ga ik (soms) verder met mijn gewone nummer.

Verder is inderdaad kort, bondig en to the point de sleutel.
Ze willen een date en geld.
Lyrische bespiegelingen of ellenlange epistels van semi contactgestoorde figuren, daar zit niemand op te wachten.
 
Hallo Schone jonkvrouw,
Ik vond je adv op xxx.
Zij je prijzen all incl ofcreken je extra's?
Heb je vandaag zin en tijd om mij te ontvangen?
Ik hoor graag van je
Groeten Frits

(Bijna) niks mis mee.

Zoals al genoemd , ik zou alleen het "schone jonkvrouw" vervangen door "Hallo mooie <werknaam> of zo iets.

Iets concreter voor de afspraak :

Heb je vandaag (dag datum) (middag/avond) tijd voor een afspraak van 1 uur (2 uur, vluggertje) met mij ?

Ik zet bij korte-termijn afspraak verzoeken meestal dag/datum erbij - voor als het een dame is die d'r apps pas een volgende dag leest - en dan ook niet oplet dat de vraag gisteren is binnengekomen.

Ik zou niet _al_ te spastisch doen om contractueel keihard af te timmeren wat ze doet en of dat wel inclusief is.
Bij de meeste advertenties staat in de optie lijst vrij duidelijk welke dingen een meerprijs hebben. Voor wat ik zoek durf ik de gok wel aan dat de normaal genoemde handelingen inclusief zijn, zeker als de uurprijs niet opmerkelijk laag is.

Dingen als tongzoenen, evt vingeren , anaal hebben meestal eerder een "hygiene/klik/formaat" voorbehoud dan een harde leveringsgarantie (al dan niet met meerprijs) aan een onbekende apper .
 
Hallo Schone jonkvrouw,
Ik vond je adv op xxx.
Zij je prijzen all incl ofcreken je extra's?
Heb je vandaag zin en tijd om mij te ontvangen?
Ik hoor graag van je
Groeten Frits
Dat jonkvrouw kan sarcastische
overkomen. Er zijn ook fakers. Dus dat weglaten of "hallo NAAM"

Je schrijft in je berichtje "vandaag." Veel zullen er niet meer reageren als ze je berichtje te laat zien. Ik zou "vandaag" vervangen door bijvoorbeeld "binnenkort"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan