Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen dvp?laatst nog iemand nog van 70 geneukt.
Ja via Badoo leren kennenEen dvp?
Astrid is sinds vorig jaar ook niet meer actief. Tegenover haar zat jaren geleden een blonde wat oudere dame die is ook niet meer werkzaamManuela uit de Haagse Doubletstraat loopt al tegen de 70. Veel dames uit de straat staan daar al tientallen jaren, veel van die Latina's zullen nu 50+ zijn (Brenda, Carla, etc.). Vroeger zat daar ook Consuela, maar al lang niet meer gezien (zat ook vaak in de Boomsteeg). Rossanna wisselt tussen Alkmaar en Den Haag, staat ook op Kinky (nu met vakantie?).
Ken je Chantal al? Ze is nog geen 60+, maar wel een hoog gilf factor. Het is dat ik 3 uur moet rijden, maar anders was ik wel langsgeweest.Lijkt me wel wat om eens met een oudere dame 60-70+ iets te doen maar in mijn regio kom je zoiets niet tegen. Dus als iemand nog iets weet in het Oosten van het land.
Op XHAmster is er een filmpje van haar te vinden.Ken je Chantal al? Ze is nog geen 60+, maar wel een hoog gilf factor. Het is dat ik 3 uur moet rijden, maar anders was ik wel langsgeweest.
100% Nederlands, 50 jaar en toch een strak kutje. Ervaar het nu!
Chantal is een geile Nederlandse vrouw die doet aan privé ontvangst en erotische massage in Arnhem. Met haar cup H tieten kan ze jou heerlijk verwennen.www.kinky.nl
Big slut Chantal... das de titel. Wel van 11 jaar geleden.Op XHAmster is er een filmpje van haar te vinden.
Je bedoelt de Portugese Anna?Astrid is sinds vorig jaar ook niet meer actief. Tegenover haar zat jaren geleden een blonde wat oudere dame die is ook niet meer werkzaam
Nee die werkt volgens mij nog wel. Ik praat over ongeveer 10 jaar geleden.Je bedoelt de Portugese Anna?
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/511145-sylvi.Bij Lynn Somers werkt een dame 70+ genaamd Sylvie.
Ze ontving vroeger ook bij Casa Cherda in DH hoop haar daar weer snel te zienhttps://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/511145-sylvi.
She is definitely a lady you should visit if you enjoy older ladies. She will make you feel very welcome and she enjoys fucking, she also gets very wet and you can quite easily make her climax. A charming lady with loads of experience.
Hoi! Dank voor de tip. Bij de link staat wel dat zij in Zoetermeer ontvangt. Klopt dat dus niet meer?Ik heb voor Covid uitbrak een vast adresje gehad in Delft met een hele oude dame, Ze ging door op meerdere namen zoals lena/lenie/petra.
Helaas is ze door de hele Covid crisis naar Zwolle verhuisd en heb ik niet meer de gelegenheid om op bezoek te gaan bij haar.
Ze ontvangt nog steeds en voor schappelijke bedragen en is absoluut geen klokkijkster.
Houdt van een babbeltje voordat je begint en je heb er de gelegenheid om een bakkie koffie voor de daad te nemen zodat je wat meer op je gemak bent.
Dan naar haar kamer en ze is behoorlijk gulzig. Ze is er niet vies van om los te gaan en dat doet ze ook.
Behandel haar met respect en ze doet praktisch alles voor je!
Ze is er weer deze hele week in de Casa Cherda!Ze ontving vroeger ook bij Casa Cherda in DH hoop haar daar weer snel te zien
Nee dit klopt niet meer. Ze heeft nooit haar profiel gewijzigd.Hoi! Dank voor de tip. Bij de link staat wel dat zij in Zoetermeer ontvangt. Klopt dat dus niet meer?
Silvie bij Casa CherdaZijn er dames over 60 of 70 om te vinden? Ik vind geen aanbod.