Inderdaad ook via uitgaansleven.En als je eenmaal contact hebt met 1 studenten meisje,en in haar kringen verkeerd,en ze weet van jou dat je een betrouwbaar iemand bent,zonder rare eisen,dan volgt daar zeker weer een contakt uit met andere meisje. Heel het studenten leven hangt aan elkaar. En de meeste hebben chronisch geld gebrek.Ook zijn er veel studenten meisjes die zich graag en gewillig vaak laten neuken door mede studenten,dat is onbetaald uiteraard. Dus als ze er voor betaald krijgen dan hebben ze daar zeker geen probleem mee. De meeste zijn super ruimdenkend,die zien zichzelf ook niet als prostituee.Zijn hun eigen woorden.Ik neuk zelfs een dochter van een hele hoge ex politicus. Ik heb nu nog regelmatig sex met 5 meiden tussen 18 en 25. Veel beter als die doorgewinterde prof girls die overal extra voor vragen,veel beloven en weinig doen,ja de klok inde gaten houden. En al die buitenlandse roof kippen. Gewoon Nederlands lekker strak figuurtje zonder eenden snoetje tuit lipjes of siliconen tieten,nog nooit meegemaakt met 1 van deze meiden. Gewoon puur natuur. En de meeste komen ook gewoon echt gruwelijk klaar.Dat ga je meestal bij een pro niet meemaken. Ik hoor wel eens verhalen van de meisjes en dan zeggen ze,dat ze er zeker geen afkeer van hebben om zo extra geld te verdienen. Hoorde uit hun mond 10 uur bij Appie Hein werken voor 75 euro netto. Of 1 uur voor 150 euro en er zelf ook nog plezier aan hebben,dan is de keus voor de meeste snel gemaakt.