Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is er verkeerd aan een vraag stellen?????Vuurwerk afsteken, oliebol eten, Cobra om je snikkel binden en aansteken?
Dan zijn we af van dit soort vragen.
Vuurwerk afsteken, oliebol eten, Cobra om je snikkel binden en aansteken?
Dan zijn we af van dit soort vragen.
Ja! En... een heel jaar tijd gehad om dames te bezoeken en hier-en-daar een recensie te plaatsen... Maar niets dus!Een heel jaar de tijd gehad , en dan moet men opeens nog op Oudejaar.
Weet er iemand of er events zijn op oudjaar (31 December),
waar je als vrijgezel naartoe kan gaan en ook intimiteit kan beleven? Of iets anders leuks?
En indien wel, welke zou je dan aanraden en waarom?
Ben benieuwd.
Grtz.
Eind 2022 zo'n 'klap op de vuurpeil' gedaan met Coco... meerdere keren bezocht met telkens 2 uur dates met champagne... verkleedpartijtjes... en foto's. Vuurwerk! Haha!Ik vind het een goede vraag.
Als "klap op de vuurpijl" het nieuw jaar in "with a bang".
Wellig heeft iemand een heel goed idee/plan. Ik ben benieuwd.
Neen ik schaam mij niet omdat ik een vraag stel!! Geen idee wat er "abnormaal" is aan een vraag stellen? Ik heb nog een vraag, speciaal voor U : Was het deze maand misschien % korting op de citroenen??Niets, want je krijgt nog een antwoord ook?
(Ieder normaal mens zou zich trouwens wel de ballen uit de broek schamen, maar jij klaarblijkelijk niet dus blijf vragen)
Kijk op Afspraakjes.com/ Gangbang daar staan de feestjes.Neen ik schaam mij niet omdat ik een vraag stel!! Geen idee wat er "abnormaal" is aan een vraag stellen? Ik heb nog een vraag, speciaal voor U : Was het deze maand misschien % korting op de citroenen??
Belachelijke opmerkingEen heel jaar de tijd gehad , en dan moet men opeens nog op Oudejaar.
Dat weet ik. Kijk er af en toe op.Kijk op Afspraakjes.com/ Gangbang daar staan de feestjes.
Veel succes