Met tig keer dezelfde Wordpress template installeren op al hun sites hebben ze die diepte investering er in elk geval wel uit gehaald
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je zeggen dat ome aad een van de goede is. En zeker geen ene duisburg of iets??Ja, F. schijnt inderdaad zijn hele handel (meerdere sites) verkocht te hebben. Of die huizen daar ook bij horen, geen idee. Maar hij heeft volgens mij nog een flinke vinger in de pap. Zijn DNA kleeft nog overal aan.
En J. en nog wat andere aliassen is gewoon dezelfde persoon.
Mr. Duisburg schijnt wel echt te bestaan. Maar ik geloof je op je woord dat jij dat niet bent, anders was je hier al lang door de mand gevallen
Ome Aad, ook ik kom van Hookers af. En op jou vraag terug te komen van hoeveel suporters bezoeken dezelfde dame? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Of ze hebben stiekem een GB gedaan. ??Dat klinkt wel erg bekend ja , nu doen ze het anders , er zijn een stuk of 10 accounts die allemaal een paar keer per week zo'n Utrechts privé huis en ook nog bepaalde adressen in de Geleenstraat bezoeken en daar over niets dan goeds te melden hebben
Ze schrijven ook in andere topics ,kennelijk om niet op te vallen , als je echter de voetbaltopic leest zie je dat een groot deel zo niet allemaal fan van Fc Utrecht is , sommigen hebben zelfs als nickname de naam van een speler van die club aangenomen
Ik kan niks bewijzen maar hoe groot zou de kans zijn dat op zo'n klein forum 10 fanatieke Utrecht supporters zitten die allemaal naar dezelfde vrouwen bij de zelfde privé huizen gaan allemaal dik tevreden zijn en dan hun bevindingen op een forum plaatsen ?
Ik neem aan dat Fc Utrecht fans minimaal net zo vaak naar de dames gaan als de gemiddelde Nederlander en dat ze dat dan in Utrecht en omgeving doen lijkt me ook wel logisch eigenlijk maar dat ze allemaal op hetzelfde type dame vallen en allemaal lid zijn van CG , allemaal een recensie schrijven en al die recensies super positief zijn wil er bij mij niet inOme Aad, ook ik kom van Hookers af. En op jou vraag terug te komen van hoeveel suporters bezoeken dezelfde dame? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Of ze hebben stiekem een GB gedaan. ??
Misschien is het wel een sekte krolse kater , met FK als guruHet is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het vooral dubbelaccounts zijn of een hele hechte, homogene groep.
Ik heb hier een klein vraagje over. Ik zelf ga bijvoorbeeld naar dynamite (opzich wel chille club met een paar verkeerde dames vind ik persoonlijk) maar moeten de dames daar wel zonder bij betalen dat aanbieden of zijn ze er vrij in?bijbetalen voor TZ en beffen wat bij LAC/HOD verplicht is.
Dat heb je toch op elk forum? na een pagina of 2/3 is alles wat er on topic gezegd en geschreven kan worden wel gezegd en geschreven en dan dwalen we afZijn hier geen moderatoren actief? De helft van de reacties heeft niets met het onderwerp te maken, inclusief deze.
Ze schrijven ook in andere topics ,kennelijk om niet op te vallen , als je echter de voetbaltopic leest zie je dat een groot deel zo niet allemaal fan van Fc Utrecht is , sommigen hebben zelfs als nickname de naam van een speler van die club aangenomen
Citygirl is inderdaad een scam site.wat ik er dus uit haal is dat city eigenlijk 1 grote "scam" is om mensen naar hun huizen te lokken?
Hoezo ga jij niet in Utrecht naar clubs? Is toch juist logischer om hier te gaan? Kom je de dames ook niet hier tegen hoe ging het bekende gezegde ook alweer, je moet niet poepen op dezelfde plek als waar je eet??Als ik niet in Utrecht zou hebben gewoond zou ik misschien nog wel eens bij LAC of HOD zijn langs gegaan, want ik ben soms toch wel nieuwsgierig hoe het daar nou echt is .
Dat een voetballiefhebber uit Utrecht fan van fc Utrecht is kan ik begrijpen , Ik vind het wel vreemd dat hij zo weinig moeite doet om al die fake profielen een ander karakter te geven , behalve de naam die er boven staat zijn ze allemaal hetzelfdeEn de heer F, zoals jullie hem noemen, komt uit Utrecht is daar nog steeds woonachtig. Gek hè dat daarom bijna alle leden op Citygirl fan zijn van FC Utrecht.
Ja dat werd inderdaad gezegd , er wordt net gedaan of dit de deal off the century was van het formaat dat Apple Microsoft zou overnemen of zoVerder las ik een tijdje terug dat F. zijn forum zou hebben verkocht aan een grote speler in de seksbranche en dat het forum grote wijzigingen zou ondergaan.
Ik ben ook nog nooit in één van die tenten geweest , dus over de kwaliteit ervan kan ik niet meepratenVerder doet hij maar. Als ik niet in Utrecht zou hebben gewoond zou ik misschien nog wel eens bij LAC of HOD zijn langs gegaan, want ik ben soms toch wel nieuwsgierig hoe het daar nou echt is .
Ja snap ik. Maar hoezo wil die er niet heen, is toch gemakkelijker? Dames wonen vaak niet in de buurt vanwege de angst om iemand tegen te komen dus vandaar me nieuwsgierigheid. (Met lac is de kans daarintegen weg groot dat een bekende je naar binnen ziet gaan) maar Utrecht prive valt wel mee denk ik. en dyna is de kans al helemaal kleinMisschien lees ik het verkeerd, maar volgens mij gaat @Krolse Kater niet naar Utrechtse privehuizen omdat hij zelf in Utrecht woont
Volgens mij denken veel klanten precies hetzelfde als de dames: liever niet dicht bij huis, uit angst bekenden tegen te komen. En zo kan het dan voorkomen dat je juist mensen uit je eigen stad aantreft. Onlangs vroeg ik een dame bij LAC of ze uit de buurt kwam. Welnee! Ze liet het wel uit haar hoofd om dicht bij huis te werken, straks loopt ze nog een bekende tegen het lijf. Ze kwam uit plaats X. Tja, ... ik dus ook. Overigens weet ik van een aantal dames bij LAC en HOD dat ze wel in Utrecht resp. Amersfoort wonen. En ik kan beamen dat de dames daar goed behandeld worden. Bij LAC een beetje te goed, misschien, want daar interpreteren ze 'je eigen werktijden bepalen' als 'ik geef mijn werktijden wel op, maar of en wanneer ik daadwerkelijk verschijn moet je nog maar afwachten'. Gisteren was iemand zelfs helemaal gestopt, maar vandaag is ze alweer terug.Ja snap ik. Maar hoezo wil die er niet heen, is toch gemakkelijker? Dames wonen vaak niet in de buurt vanwege de angst om iemand tegen te komen dus vandaar me nieuwsgierigheid. (Met lac is de kans daarintegen weg groot dat een bekende je naar binnen ziet gaan) maar Utrecht prive valt wel mee denk ik. en dyna is de kans al helemaal klein
Nou ja ze zullen toch bij HOD of LAC ook wel eens een pizaatje bestellen ?Los van het feit dat het bijzonder leerzaam is om te weten wie welk forum beheerd danwel eigenaar is van een forum, gaat dit topic nog steeds over een 17 jarige pizzakoerier die door 2 (half)blote dames is aangerand.
Dat denk ik ook wel ome Aad, en ook wel een spare ribje. Maar de bezorgers van deze culinaire hoogstandjes worden door de dames van HoD of LAC niet aangerand, Hooguit krijgen ze een paar eurotjes fooi voor hun dienstverlening.Nou ja ze zullen toch bij HOD of LAC ook wel eens een pizaatje bestellen ?
Het zijn alleen wel dezelfde 20-30 artikelen die ze constant recyclen.SMDome.com verwijst ook continue naar Citygirls, zelfde eigenaar? Opzich wel goede site, update elke dag.
@Stekelplant is inmiddels lid.Ik zoek "Stekelplant" zoals hij zich destijds op Hookers noemde en diverse berichten schreef over een zeer bijzondere DVP in het Eindhovense. Hij weet zelf wel wie ik bedoel.
Daarnaast zoek ik ook degene - ik denk uit Limburg - die vaker bij Nylon Cafe in Frechen (D) is geweest en via wie ik bij Erica / Susan terecht ben gekomen aldaar. Weet zijn naam niet meer, begon volgens mij met een B.
Ik wist niet dat ik "gezocht" werd@Stekelplant is inmiddels lid.