Oude bekenden van andere fora

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, F. schijnt inderdaad zijn hele handel (meerdere sites) verkocht te hebben. Of die huizen daar ook bij horen, geen idee. Maar hij heeft volgens mij nog een flinke vinger in de pap. Zijn DNA kleeft nog overal aan.

En J. en nog wat andere aliassen is gewoon dezelfde persoon.

Mr. Duisburg schijnt wel echt te bestaan. Maar ik geloof je op je woord dat jij dat niet bent, anders was je hier al lang door de mand gevallen
Kan je zeggen dat ome aad een van de goede is. En zeker geen ene duisburg of iets??

Dat klinkt wel erg bekend ja , nu doen ze het anders , er zijn een stuk of 10 accounts die allemaal een paar keer per week zo'n Utrechts privé huis en ook nog bepaalde adressen in de Geleenstraat bezoeken en daar over niets dan goeds te melden hebben
Ze schrijven ook in andere topics ,kennelijk om niet op te vallen , als je echter de voetbaltopic leest zie je dat een groot deel zo niet allemaal fan van Fc Utrecht is , sommigen hebben zelfs als nickname de naam van een speler van die club aangenomen
Ik kan niks bewijzen maar hoe groot zou de kans zijn dat op zo'n klein forum 10 fanatieke Utrecht supporters zitten die allemaal naar dezelfde vrouwen bij de zelfde privé huizen gaan allemaal dik tevreden zijn en dan hun bevindingen op een forum plaatsen ?
Ome Aad, ook ik kom van Hookers af. En op jou vraag terug te komen van hoeveel suporters bezoeken dezelfde dame? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Of ze hebben stiekem een GB gedaan. ??

Ome Aad, ook ik kom van Hookers af. En op jou vraag terug te komen van hoeveel suporters bezoeken dezelfde dame? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Of ze hebben stiekem een GB gedaan. ??
Ik neem aan dat Fc Utrecht fans minimaal net zo vaak naar de dames gaan als de gemiddelde Nederlander en dat ze dat dan in Utrecht en omgeving doen lijkt me ook wel logisch eigenlijk maar dat ze allemaal op hetzelfde type dame vallen en allemaal lid zijn van CG , allemaal een recensie schrijven en al die recensies super positief zijn wil er bij mij niet in

Een behoorlijk aantal fc Utrecht fans lijkt als we CG moeten geloven overigens van SM te houden , vreemd toch ? dat lijkt me meer iets voor Feyenoord supporters

Het is niet alleen dat ze bepaalde dames de hemel in prijzen maar gelijk tussen neus en lippen even vermelden op welke dagen en welke tijden deze dame aanwezig is

Hookers was wel 30 keer zo groot en daar zag je zelden of nooit uitgesproken groepen van supporters van een bepaalde club Verreweg de meeste mensen die naar de hoeren gaan zijn natuurlijk geeneens lid van een forum laat staan dat ze er actief op schrijven
Ikzelf heb bijvoorbeeld zowat 10 jaar op Hookers af en toe meegelezen voordat ik me een maand of drie voor ze er mee kapten eindelijk een keer aanmeldde

Op hookers zaten ze ook wel, maar daar zijn ze vroeger of later verbannen.
Heb daar ook nog wel eens een hoop over me heen gekregen toen ik wat kritisch was over bijbetalen voor TZ en beffen wat bij LAC/HOD verplicht is of toen ik het een nadeel noemde dat ik bij hun niet een paar dagen vooraf kon reserveren. En later tijdens de corona-lockdown waren ze heel fel tegen DVPs die doorwerkten. Terwijl ze zelf hun advertenties op kinky ook bleven verversen.
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het vooral dubbelaccounts zijn of een hele hechte, homogene groep.
Op een gegeven moment ook DVPs van daar die reageerden en een manier van reageren hadden die erg afweek van die van andere DVPs.

Ze schrijven ook in andere topics ,kennelijk om niet op te vallen , als je echter de voetbaltopic leest zie je dat een groot deel zo niet allemaal fan van Fc Utrecht is , sommigen hebben zelfs als nickname de naam van een speler van die club aangenomen
wat ik er dus uit haal is dat city eigenlijk 1 grote "scam" is om mensen naar hun huizen te lokken?
Citygirl is inderdaad een scam site.
En de heer F, zoals jullie hem noemen, komt uit Utrecht is daar nog steeds woonachtig. Gek hè dat daarom bijna alle leden op Citygirl fan zijn van FC Utrecht:D.
Deze heer F. heeft een zeer dubieus verleden. Werd er op een Belgisch forum van beschuldigd in het SKW werkzame dames overgehaald te hebben via hem te adverteren op zijn eigen advertentiesites.
Daarvoor moesten deze dames contracten ondertekenen die op den duur flinke wurgcontracten bleken te zijn. Met als gevolg dat enkele dames zelfs in de financiële moeilijkheden kwamen. F. is volgens dat Belgische forum niets meer dan een gare pooier die over de ruggen van arme dvp's probeert financieel gewin te behalen.
Of dat allemaal waar is vraag ik mij af daar bekend is dat best veel meiden werkzaam in het SKW onder een pooier werken en die pooier bepaalt zelf wel waar zijn meisjes adverteren. Daar hebben die meisjes zelf helemaal niets over te zeggen laat staan dat ze bij deze Hollandse dwaas zelfstandig contracten mogen ondertekenen.
Feit is wel dat er flinke bonje was tussen F. en moderator S. van dat Belgische forum. Er werd over en weer flink met modder gegooid en de heren zelf schroomden zelfs niet om de werkelijke naam van hun vijand op hun forum te publiceren. Voor de lezers onder ons was het best smullen toen:ROFLMAO:. Ik las zelfs dat de moderator van dat Belgische forum op een gegeven moment dermate door het lint ging op zijn forum dat hij F. zelfs met de dood begon te bedreigen zou hij F. nog een keer tegen komen in "zijn" SKW. Een post die later al snel weer van het forum werd verwijderd natuurlijk. Maar dat beide heren in het SKW meer in de pap te brokkelen hebben dan de doorsnee wandelaar moge duidelijk zijn. Er spelen duidelijk belangen van criminele aard.
Verder las ik een tijdje terug dat F. zijn forum zou hebben verkocht aan een grote speler in de seksbranche en dat het forum grote wijzigingen zou ondergaan. Echter, van dat alles is niets terecht gekomen. De site ziet er nog steeds hetzelfde uit als 2 jaar geleden. Volgens velen de zoveelste leugen van F. Er wordt gefluisterd dat F. deze leugen heeft verzonnen omdat hij in "het wereldje" flink bonje heeft gehad met wat onderwereldfiguren die hem achterna hebben gezeten of nog zitten. Om deze op een verkeerd spoor te zetten heeft hij verzonnen dat hij het forum verkocht zou hebben en van het verkregen geld Nederland zou hebben verlaten om een nieuw bestaan op te bouwen in een mediterraan land. Feit is dat F. nog steeds regelmatig wordt gesignaleerd in Den Haag en het SKW. Beetje moeilijk te verklaren omdat hij voor die bezoekjes steeds weer een enkele reis van bijna 2000km zal moeten afleggen. Feit is dus dat F. zijn forum helemaal niet verkocht heeft en nog steeds woonachtig is in Utrecht. Dat hele verkoop leugentje was de zoveelste move van deze oplichter enkel en alleen om zijn criminele vijanden die het op hem gemunt hebben op een verkeerd spoor te zetten.

Zelf ben ik een paar maanden lid geweest van dit forum dat toen nog Legaledamesvanplezier heette.
Na wat kritiek op een forumsponsor en bonje met een lid die zich Edraket noemt (vent zit de hele dag online daar en schrijft het hele forum vol, wie zou dat nu zijn haha!) wilde ik de volgende dag weer inloggen en zag dat mijn account geblokkeerd was.
Naja, ik mis er zelf niets aan. Forum gaat alleen maar over die privé huizen die dat forum sponsoren en daar kom ik dus nooit.

Ja, dat verhaal ken ik ook, maar om eerlijk te zijn geloof ik er bar weinig van. Dat andere forum is zo mogelijk nog zieliger dan CG.
Persoonlijk denk ik niet dat F een crimineel is, maar meer iemand die wat gefrustreerd is dat zijn grote ambities geen vruchten lijken af te werpen.
Er is een hoop animositeit rondom zijn persoon, oa ook naar andere privehuizen en koepels. Hij heeft ook een pesthekel aan thuiswerksters en heeft tijdens de corona-lockdown nogal eens dingen geschreven die mij doen vermoeden dat hij nog wel eens handhavers heeft ingelicht.

Om ook maar even iets positiefs te melden: ik geloof wel dat de dames het in zijn huizen goed hebben. Daar is hij natuurlijk niet de enige in, maar ook niet overal even vanzelfsprekend.

Verder doet hij maar. Als ik niet in Utrecht zou hebben gewoond zou ik misschien nog wel eens bij LAC of HOD zijn langs gegaan, want ik ben soms toch wel nieuwsgierig hoe het daar nou echt is :LOL:.

Als ik niet in Utrecht zou hebben gewoond zou ik misschien nog wel eens bij LAC of HOD zijn langs gegaan, want ik ben soms toch wel nieuwsgierig hoe het daar nou echt is :LOL:.
Hoezo ga jij niet in Utrecht naar clubs? Is toch juist logischer om hier te gaan? Kom je de dames ook niet hier tegen ;) hoe ging het bekende gezegde ook alweer, je moet niet poepen op dezelfde plek als waar je eet??

En de heer F, zoals jullie hem noemen, komt uit Utrecht is daar nog steeds woonachtig. Gek hè dat daarom bijna alle leden op Citygirl fan zijn van FC Utrecht:D.
Dat een voetballiefhebber uit Utrecht fan van fc Utrecht is kan ik begrijpen , Ik vind het wel vreemd dat hij zo weinig moeite doet om al die fake profielen een ander karakter te geven , behalve de naam die er boven staat zijn ze allemaal hetzelfde

Verder las ik een tijdje terug dat F. zijn forum zou hebben verkocht aan een grote speler in de seksbranche en dat het forum grote wijzigingen zou ondergaan.
Ja dat werd inderdaad gezegd , er wordt net gedaan of dit de deal off the century was van het formaat dat Apple Microsoft zou overnemen of zo
Citygirl is een site met misschien 1000 leden als we iedereen die ooit lid geworden is en nooit de moeite genomen heeft om zich uit te schrijven meetellen , van al die leden zijn er misschien 100 actief ( laat ik genereus zijn) waarvan pak hem beet de helft een fake account van FK is en dan zullen er nog een paar honderd niet leden mee lezen

Ik denk dat juist die laatste groep het meest interessant is voor FK om klantjes te winnen voor de aangesloten privé huizen , mensen die zomaar eventjes wat aan het googlen waren op "neuken in Utrecht "of zo en dan ineens op een site terecht komen waar onafhankelijk lijkende gasten allemaal beweren dat HOD of LAC het beste van beste zijn wat er in de wereld op dat gebied verkrijgbaar is
5 of 10 extra klantjes op een dag is toch mooi meegenomen voor zo'n toko , maar "een grote speler in de seksbranche" zal toch zijn schouders ophalen over zulke getallen
Als FK na zo'n deal stil zou kunnen gaan leven moet Hookers een miljard waard geweest zijn

Verder doet hij maar. Als ik niet in Utrecht zou hebben gewoond zou ik misschien nog wel eens bij LAC of HOD zijn langs gegaan, want ik ben soms toch wel nieuwsgierig hoe het daar nou echt is :LOL:.
Ik ben ook nog nooit in één van die tenten geweest , dus over de kwaliteit ervan kan ik niet meepraten
Utrecht is voor mij anderhalf uur rijden Rotterdam een half uur en den Haag drie kwartier , dus dan ga ik niet in de spits naar Utrecht rijden
Als ik om die prijs te winnen waar iedereen zo op liep te azen daar 10 keer op en neer naar Utrecht zou moeten rijden was ik aan benzine al meer kwijt dan die hele prijs waard is , ik schrijf 10 keer omdat ik de kans dat je hem de eerste keer gelijk wint te verwaarlozen acht

Dan moet je recensie natuurlijk super positief zijn en dan moet je afwachten of de prijs niet gewoon standaard naar één van de alter ego's van FK gaat want een notaris zal er wel niet bij de trekking aanwezig zijn schat ik zo in

Misschien lees ik het verkeerd, maar volgens mij gaat @Krolse Kater niet naar Utrechtse privehuizen omdat hij zelf in Utrecht woont
Ja snap ik. Maar hoezo wil die er niet heen, is toch gemakkelijker? Dames wonen vaak niet in de buurt vanwege de angst om iemand tegen te komen dus vandaar me nieuwsgierigheid. (Met lac is de kans daarintegen weg groot dat een bekende je naar binnen ziet gaan) maar Utrecht prive valt wel mee denk ik. en dyna is de kans al helemaal klein

Ja snap ik. Maar hoezo wil die er niet heen, is toch gemakkelijker? Dames wonen vaak niet in de buurt vanwege de angst om iemand tegen te komen dus vandaar me nieuwsgierigheid. (Met lac is de kans daarintegen weg groot dat een bekende je naar binnen ziet gaan) maar Utrecht prive valt wel mee denk ik. en dyna is de kans al helemaal klein
Volgens mij denken veel klanten precies hetzelfde als de dames: liever niet dicht bij huis, uit angst bekenden tegen te komen. En zo kan het dan voorkomen dat je juist mensen uit je eigen stad aantreft. Onlangs vroeg ik een dame bij LAC of ze uit de buurt kwam. Welnee! Ze liet het wel uit haar hoofd om dicht bij huis te werken, straks loopt ze nog een bekende tegen het lijf. Ze kwam uit plaats X. Tja, ... ik dus ook. :rolleyes: Overigens weet ik van een aantal dames bij LAC en HOD dat ze wel in Utrecht resp. Amersfoort wonen. En ik kan beamen dat de dames daar goed behandeld worden. Bij LAC een beetje te goed, misschien, want daar interpreteren ze 'je eigen werktijden bepalen' als 'ik geef mijn werktijden wel op, maar of en wanneer ik daadwerkelijk verschijn moet je nog maar afwachten'. Gisteren was iemand zelfs helemaal gestopt, maar vandaag is ze alweer terug.

Interessant te zien welke kant dit onderwerp opgaat, ja LC en HoD hebben een interessante marketingcampagne, een eigen priveforum vermomd als algemeen wandelaarsforum, eerst inderdaad met de omslachtige naam legaledamesvanplezier om te onderstrepen dat de meeste andere sekswerkers (en met name rivaal Huize Monique destijds) illegaal zouden werken.

Woon zelf in deze regio en heb het helemaal gehad met met name HoD. Dame die ik al langer kende en die aangaf me graag terug te zien, besloot op de kamer uit het niets ineens dat ze geen seks meer met me wilde. 70 Euro betaald voor jan lul, en m'n klacht mailen had ook geen zin. Mij zien ze daar niet meer terug.

Los van het feit dat het bijzonder leerzaam is om te weten wie welk forum beheerd danwel eigenaar is van een forum, gaat dit topic nog steeds over een 17 jarige pizzakoerier die door 2 (half)blote dames is aangerand.

Ik zoek "Stekelplant" zoals hij zich destijds op Hookers noemde en diverse berichten schreef over een zeer bijzondere DVP in het Eindhovense. Hij weet zelf wel wie ik bedoel.

Daarnaast zoek ik ook degene - ik denk uit Limburg - die vaker bij Nylon Cafe in Frechen (D) is geweest en via wie ik bij Erica / Susan terecht ben gekomen aldaar. Weet zijn naam niet meer, begon volgens mij met een B.

Was vroeger lid op Hookers, aantal reviews geschreven daar. Ik dacht dat Citygirls het alternatief was geworden, geen idee hoe ik uiteindelijk hier kwam, maar ik zag een aantal avatars die bekend voorkwamen van hookers. Ik vind het wel zorgwekkend, ik heb nooit het gevoel gehad dat Citygirls fake zou zijn. Sterker nog, het bezoeken van een van de gerelateerde studios in Utrecht, Amersfoot of Almere staat hoog op mijn lijst. SMDome.com verwijst ook continue naar Citygirls, zelfde eigenaar? Opzich wel goede site, update elke dag.

SMDome.com verwijst ook continue naar Citygirls, zelfde eigenaar? Opzich wel goede site, update elke dag.
Het zijn alleen wel dezelfde 20-30 artikelen die ze constant recyclen.
Maar op zich wel handig om aan de weet te komen of de dames uit hun "stal" actief zijn. Dat zijn inderdaad die van de privehuizen van citygirl (Amersfoort, Almere, Utrecht) en een aantal zelfstandige kinky dames (verzameld op kinkydevils.nl) voor wie ze de marketing doen.

Ik zoek "Stekelplant" zoals hij zich destijds op Hookers noemde en diverse berichten schreef over een zeer bijzondere DVP in het Eindhovense. Hij weet zelf wel wie ik bedoel.

Daarnaast zoek ik ook degene - ik denk uit Limburg - die vaker bij Nylon Cafe in Frechen (D) is geweest en via wie ik bij Erica / Susan terecht ben gekomen aldaar. Weet zijn naam niet meer, begon volgens mij met een B.
@Stekelplant is inmiddels lid. ;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan