Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn vergeet Mark Rutte niet!Het is allemaal de schuld van de rabobank
Ja ik heb dat ook, voor sommige leden hier wil ik best wat extra info geven. Berichten van mensen die zelf nauwelijks wat toevoegen aan dit forum negeer ik gewoon.Ja, krijg ook weleens privé-berichten waaruit blijkt dat iemand wel vaak in een huis komt, maar er niets over schrijft. En dan nog nog via de prive berichten van alles extra te weten proberen te komen over dame X of Y.
Hoezo mag je je gedacht niet meer zeggen? Dacht dat dat hier juist wel mag. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Hookers.Heb er best wat geschreven, maar ik stop ermee. Als je je gedacht niet meer mag zeggen over een bezoek of meisje, hoeft het voor mij niet meer.
Op hookers kon je toch ook in een topic over een bepaalde dame van mening verschillen?Hoezo mag je je gedacht niet meer zeggen? Dacht dat dat hier juist wel mag. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Hookers.
Negatieve berichten over sommige dames verdwenen daar net zo foetsie als de sms-jes en bepaalde herinneringen van Mark Rutte.Op hookers kon je toch ook in een topic over een bepaalde dame van mening verschillen?
Dat wel. Als het overduidelijk klets is, dan mag het wel geweerd worden.Negatieve berichten horen er eenmaal bij. Maar als er 10 negatief zijn. En een newbie is super positief.
Tja die moeten geweerd worden. Zie laatste tijd vaker rare newbies.
Of andersom. Zoals de vreemde review die ik hier in augustus kreeg van Dalf. Wiens profiel toevallig aangemaakt was na het verdwijnen van een lid wat heel erg anti Mila was. Never to be seen again na het schrijven van die recensie.Negatieve berichten horen er eenmaal bij. Maar als er 10 negatief zijn. En een newbie is super positief.
Tja die moeten geweerd worden. Zie laatste tijd vaker rare newbies.
Dat was zijn verhaal inderdaad. Maar dat verhaal klopt niet.Die had ik gelezen, ik vond het geen vreemde review, hij was alleen niet zo enthousiast, dat kan gebeuren, zoals ik het begreep kende hij girlsreview niet maar had je hem erop gewezen
Anti Mila? Dan heeft die persoon zeker niet de Gangbang bij HaagseB meegemaakt. Als ik nu nog terugdenk aan die Gangbang bij HaagseB met MilaOf andersom. Zoals de vreemde review die ik hier in augustus kreeg van Dalf. Wiens profiel toevallig aangemaakt was na het verdwijnen van een lid wat heel erg anti Mila was. Never to be seen again na het schrijven van die recensie.
Idd die gasten heb je ook helaasOf andersom. Zoals de vreemde review die ik hier in augustus kreeg van Dalf. Wiens profiel toevallig aangemaakt was na het verdwijnen van een lid wat heel erg anti Mila was. Never to be seen again na het schrijven van die recensie.
SneuKen iemand hier die had 3 accounts
Puur om mensen lastig te vallen.