Tjah, en wat jij gevoelskwestie noemt noem ik dus de inschatting van een dame. Maar daar heb je ook al wat data hoor. Hoe vaak hij is langsgeweest, hoe zijn gedrag is, wat hij aan diensten wil etc.ik denk wat ik al eerder zei, dat het vaak een gevoelskwestie is. Als die klant al tig keer is langs geweest, en je hebt gevoel bij hem, zal hij misschien een keer op de pof kunnen. Maar als ik nou merk als ik in een wandelstraat ben, waar er best veel dames zijn waarvan ik weet, dat ik naderhand kan betalen, zou ik dat zelf niet eens willen. Het schept ook een verplichting om de dame nogmaals te bezoeken, Ik zou dan in zo'n geval naar huis gaan, zonder een wip te maken en op een ander tijdstip terug komen.
Nou zijn er inderdaad, een hoop dames in de wandelstraten die een ruk service geven, ik vermijd zelf altijd, de jonge Roemeense of Bulgaarse dames die er goed uit zien, maar die ik niet ken, vaak hebben ze ook een soort misplaatste arrogante uitstraling, Meestal klopt mijn gevoel wel, als ik achteraf hier op GR recensies lees over de desbetreffende dame.
Een wandelaar die 100x bij jou is geweest is wat anders dan iemand die voor de tweede keer komt.
Iemand die ieder keer 20 minuten langskomt en ineens 2 uur wil en zijn geld is 'vergeten' is wat anders opeens.