Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is het profiel van Bella Sereia!
Maar... lijkt me een oude pagina... Ook geen datum of ontvangstlocatie...
Inderdaad. Ben er op uit gekomen omdat ik haar bij mijn favorieten heb staan.

Ze is vandaag nog online geweest... Misschien dat ze gewoon de inhoud van haar oude profiel heeft hernomen...

Hier trouwens m'n recensie over haar:

Bizar! Want op Redlights kan je haar niet vinden... Maar als je 'Layla' zoekt op Quartier Rouge... krijg je deze advertentie... in het Nederlands!

Deze Daria ziet er goed strak uit op de foto's en ook volgens de uitstekende recensies hier ontvangt regelmatig in Belgisch Limburg.
Helaas ben ik nog even uitgeschakeld anders had ik haar zelf al geprobeerd.
Dame moet vaak maar enkele weken actief zijn en dan weer tijdje niet dus niet te lang wachten mochten er liefhebbers zijn:

Die heeft al langer een eigen recensie topic hier hoor!

Deze Daria ziet er goed strak uit op de foto's en ook volgens de uitstekende recensies hier ontvangt regelmatig in Belgisch Limburg.
Helaas ben ik nog even uitgeschakeld anders had ik haar zelf al geprobeerd.
Dame moet vaak maar enkele weken actief zijn en dan weer tijdje niet dus niet te lang wachten mochten er liefhebbers zijn:

Wat een plaatje

nee , ik dacht dat jij bedoelde dat er in de walen sportieve dames te vinden waren.

Ja, duidelijk. Dat bedoelde ik niet, maar er zijn zeker sportieve dames te vinden. Alleen is slechts een enkele dvp. Maar dan kun je net zo goed in Nederland zoeken. Op Kinky zul je de meeste kans hebben, maar het blijft een zoektocht. Misschien de eis een treetje lager zetten, fitte meisjes met een goed figuur die de sportschool bezoeken zijn er echt wel te vinden.

Ja, duidelijk. Dat bedoelde ik niet, maar er zijn zeker sportieve dames te vinden. Alleen is slechts een enkele dvp. Maar dan kun je net zo goed in Nederland zoeken. Op Kinky zul je de meeste kans hebben, maar het blijft een zoektocht. Misschien de eis een treetje lager zetten, fitte meisjes met een goed figuur die de sportschool bezoeken zijn er echt wel te vinden.
Ja! Er zijn zeker leuke sportieve dames te vinden... die dus ook 'tussen de lakens' sportief zijn! Lees alvast m'n recensie over Bella Sereia! post #364.
Maar... is (helaas) op dit ogenblik nergens te bespeuren...

Terug
Bovenaan Onderaan