Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze 2 dames? Advertenties zijn vandaag wel offline, is waarschijnlijk omdat het zondag is?

Deze 2 dames? Advertenties zijn vandaag wel offline, is waarschijnlijk omdat het zondag is?
Vind draadje van Anne-Sophie niet meer terug hier? Ze adverteert ook niet meet op RL. Is ze nog actief, zou ze graag eens ontmoeten.

Bij lilian kiya in Gentbrugge als je voor een uur gaat krijg je wel een topbehandeling hoor!
Ik denk dat je deze bedoelt?

Ik denk dat je deze bedoelt?

yep

Deze dame maakt deel uit van het rondreizend circuit van Chinese DVP's. Het is een soort lotto, heel zelden kan je geluk hebben, maar vrijwel alle advertenties zijn fake. Meestal krijg je in werkelijkheid een Chinese oma aangeboden die totaal niet overeenstemt met het profiel op Redlights.
Photos are real. Service is good. I know her very good.
Lijkt me gephotoshopt dus verwacht niet dat je deze dame zal zien als iemand de deur opendoet
What you see is what you get. Really. I know her good. Good service. Recommendation.

Oké, ze is een best ager. 46. Echt waar. Oké, het gezicht is "geprepareerd" met make-up en Photoshop. Maar het lichaam is echt. Als je van vriendinnenseks en een goede massage houdt, is zij een goede keuze. Speciaal, als je zelf een beste ouder bent en je een goede service inschat.
Zij is niet de beste keuze, Als je een jonge stier bent en je wilt alleen maar boem boem maken. Dan moet je bij een jonge kip gaan die alleen geïnteresseerd is in snel geld verdienen.
Ik ben haar manager niet, maar een goede vriend. En ik weet waarom.

Okay, she is a best ager. 46. For real. Okay, the face is "prepared" with Makeup and Photoshop. But the Body is real. If you Like girlfriend Sex and a good massage, she is a good choice. Specially, If you are yourself a best Ager and you estimate good service.
She is not the best choice, If you are a young bull and you only want to make boom boom . Then you should join a young chicken, which is only interested in making fast Money.
I am not her Manager, but a good friend. And I know why.
Das duidelijk vertaald met translate ofzo :ROFLMAO::ROFLMAO:
See my english comment

Terug
Bovenaan Onderaan