Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de kortrijksesteenweg in Latem staat er een wit huis met bord BDSM. Iemand hier ervaring?
Is niet echt een aanrader. Je word er gefilmd van begin tot einde. Maakt deel uit van een roemeense "bende". Ik ben daar geen klant voor alle duidelijkheid. Maar laat ons zeggen dat deze zaak al meermaals op een zwarte lijst heeft gestaan ergens.
 
Zouden jullie een cardate op een ondergrondse parking te Gent aandurven?
Ik ken een dvp die ik door een track&trace in mijn wagen niet meer kan gaan bezoeken.
Daarom had ik het idee om cardate voor te stellen in Gent.
Waarom die bepaalde dvp….ergens wel een klik en ze houd rekening met mijn pantyhose liefde
 
Zouden jullie een cardate op een ondergrondse parking te Gent aandurven?
Ik ken een dvp die ik door een track&trace in mijn wagen niet meer kan gaan bezoeken.
Daarom had ik het idee om cardate voor te stellen in Gent.
Waarom die bepaalde dvp….ergens wel een klik en ze houd rekening met mijn pantyhose liefde
Ik heb dat al eens gedaan. Leuk en spannend. Interesse om te delen over welke dvp dit gaat?
 
Hoogstwaarschijnlijk een dame die deel uitmaakt van het Chinese carousel.
Hoogstwaarschijnlijk? Eerder 200% zeker.

Ik heb geen ervaring met dit exemplaar, maar besef dat het een soort lotto is. Heel misschien krijg je de dame van de advertentie en doet die ook nog wat ze belooft. Hoogstwaarschijnlijk krijg je een Chinese oma voorgeschoteld die langs geen kanten vergelijkenissen vetoont met de dame van het bewuste profiel.
 
Deze dame is ondertussen al weer vertrokken. Er zijn momenteel 3 uit het carousel actief in Gent: Sofie, Yenny en Ling... Waste of money en afwerk sex ... Heb mij daar 3-4 jaar geleden aan laten vangen. Nooit meer.

Als je een aziatische dame wil bezoeken, er zijn enkele gevestigde waardes actief in Gent. They are worthy every penny!
 
Deze dame is ondertussen al weer vertrokken. Er zijn momenteel 3 uit het carousel actief in Gent: Sofie, Yenny en Ling... Waste of money en afwerk sex ... Heb mij daar 3-4 jaar geleden aan laten vangen. Nooit meer.

Als je een aziatische dame wil bezoeken, er zijn enkele gevestigde waardes actief in Gent. They are worthy every penny!
Precies dat! Doe er zelfs geen moeite voor!
En... als je dan toevallig toch een keer een (erg) leuke treft... is ze daarna weer weg... Of krijg je een totaal andere... onder hetzelfde profiel! Horror!
 
Altijd foto vragen via whatsapp, en als je dan toekomt en er doet een andere open, niet op in gaan. Op whatsapp meteen zeggen dat het de verkeerde dame is, soms heb je geluk en komt de dame in kwestie toch plots uit een kamer dan. Is dat niet zo kan je korting vragen en krijgen op de aangeboden (vaak minder mooie) dame. Meestal 20 euro er af. Of gewoon wegstappen, je moet daar geen schrik van hebben. Aan u de keuze:)

Enkele dagen geleden in Gent terug buiten gestapt, want beide dames die ik gezien heb daar waren echt niet mijn ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan