Hoi heren,
Ik snap dit toch niet, maar ik ben vrij nieuw in de sector. Eind april begonnen bij Sofie, en ik ervaar het huis als heel positief.
Tss de 20 en 16 meisjes, waarvan vele reeds lange dienst daar. Beetje verloop is er overal (meiden verhuizen, beginnen zelfstandig, stoppen, gaan dichter of verder bij huis werken,...). Een mix tss jong en jonger, van blank tot zuiders, van Vlaams tot exotischer, van smal tot volslank, van full-time tot bijklussers, ... Allemaal officieel en met goede afspraken en verdeling.
In dit beroep kan een dvp al es haar dagje niet hebben, we zijn vrouwen onderhevig aan diverse zaken.
Maar ik werk er om de 14 dagen met alle plezier. De sfeer tussen de meisjes is goed, de ruimtes verzorgd, douchen voor en na, drankje,...
Foto's zijn van ieder ofwel recent ofwel nog steeds gangbaar.
En leeftijd... , niet alles wordt a jour bijgehouden mogelijks (er komt veel bij kijken), maar bij mij werd 46 geplaatst terwijl ik nog 45 was, dus geen verbloeming. En wat ik echt niet doe (bv trio mvv) staat ook niet bij de mogelijkheden.
Ik snap wel dat het al es tegenvalt, zoals overal wel kan, maar het is een deftig en lekker huis. Toch al 17 jaar zo blijkt en met een zeer hoog percentage vaste klanten.
Ik ben er graag. En samen met mij vele mannen.
Maar ieder tevreden krijgen, is mss wel niet eenvoudig. No hard feelings, maar het zij zo. Geen eenvoudige sector.
Groetjes,
Eef