Vanderlindemedia
Meubelstuk
Ik wil adverteerders op websites, er ook op wijzen niet in te gaan op onderstaand bericht(en). Het lijkt initieel af te komen van bijv. Redlights support, Kinky support of wat dan ook, maar geen enkel bedrijf voert een verificatie via whatsapp en zeker niet vanaf een onbekend nummer tenzij anders aangegeven op hun eigen website. Ik heb n.a.v onderstaande ook zaken aangescherpt en aangekaart dat communicatie alleen via de email vanaf het domein van de website afkomstig is.

Men ziet al gelijk dat de spelling niet klopt.

Natuurlijk gaat een support afdeling zo niet tekeer. Maar wat is het werkelijke doel nu precies? Door de inlog gegevens van een adverteerder af te vangen, kan men het telefoonnummer in de advertentie(s) wijzigen, en nietsvermoedende klanten die een afspraak willen maken een gering bedrag over te laten maken. Tegen de tijd dat de oplichting wordt ontdekt, is de vogel al vaak gevlogen.
Wanneer je twijfeld over de legitimiteit van de berichtgever, aarzel dan niet om de website zelf te contacteren voordat je uberhaubt iets doet. Geen enkele aanbieder zoals Kinky, Prive2day, Redlights, Tippelstraat en dergelijk voert support met gebrekkig Nederlands over whatsapp.

Men ziet al gelijk dat de spelling niet klopt.

Natuurlijk gaat een support afdeling zo niet tekeer. Maar wat is het werkelijke doel nu precies? Door de inlog gegevens van een adverteerder af te vangen, kan men het telefoonnummer in de advertentie(s) wijzigen, en nietsvermoedende klanten die een afspraak willen maken een gering bedrag over te laten maken. Tegen de tijd dat de oplichting wordt ontdekt, is de vogel al vaak gevlogen.
Wanneer je twijfeld over de legitimiteit van de berichtgever, aarzel dan niet om de website zelf te contacteren voordat je uberhaubt iets doet. Geen enkele aanbieder zoals Kinky, Prive2day, Redlights, Tippelstraat en dergelijk voert support met gebrekkig Nederlands over whatsapp.
Laatst bewerkt: