Jakkie, de hygiëne moet wel goed zijn natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik dit zo lees, en je hebt geen aanbetaling gedaan die ze wil opstrijken zonder dienstverlening, dan kan ik me maar 1 scenario voorstellen: ze woont inderdaad in die straat, heeft je gezien en jouw voorkomen bevalt haar niet.Uren op Kinky lopen speuren, botergeil, tot in de puntjes gewassen en geschoren sta je in de straat te wachten tot de dame eindelijk reageert. Je ziet dat het Whatsapp nummer iedere keer online komt maar je bericht dat je in de straat bent aangekomen blijft ongelezen.
Na een half uur wachten begin je toch wel wat geïrriteerd te raken en stuurt nogmaals een berichtje.
Eindelijk bericht terug "busy wait 10min bby" Je besluit het nog een kans te geven. Inmiddels een uur verder en in je scherm staat inmiddels 3x "wait 10min".
Je begint nu echt ongeduldig te worden, zeker omdat je ziet dat er volop activiteit is op haar Whatsapp.
Je besluit er nog een laatste berichtje aan te wagen en vraagt hoe lang het nog gaat duren..
En dan zie je dat je berichten niet meer aankomen en de avatar van de dame plots verdwenen is.. geblokkeerd
Terug naar huis maar weer, de lol is er helemaal af.
Helaas best vaak meegemaakt dit.
Meestal studenten complexen.Wonen doen ze er meestal niet, zal wel Airbnb zijn
Welnee..Als ik dit zo lees, en je hebt geen aanbetaling gedaan die ze wil opstrijken zonder dienstverlening, dan kan ik me maar 1 scenario voorstellen: ze woont inderdaad in die straat, heeft je gezien en jouw voorkomen bevalt haar niet.
Wel riskantMeestal studenten complexen.
Studenten die op studiereis zijn of tijdelijk bij mama wonen verhuren onder voor €100 per dag.
Leuke aanvulling op de studiebeurs.
Voor €100 per dag nemen ze dat risico blijkbaar graag.
In een aantal gevallen waren ze misschien al klaar met de studie, en houden appartement aan voor onderverhuur.
Planner zit meestal in het buitenland, die ziet niks. En de dame is druk met klanten.
Valt wel mee hoor, de laatste Latina planner waar ik mee te maken heb gehad heb ik nog bij in de auto gezeten.Bij latina's verblijft de planner inderdaad regelmatig een aantal tijdzones hier vandaan.
ik denk dat dat komt omdat een pooier zo'n negatieve klank heeft, maar ik ben het met je eens, het zijn gewoon pooiers, die een (groot)deel van de opbrengst krijgt waar een dame hard voor moet pezen.Waarom noemen jullie die planners niet gewoon bij hun juiste naam?
Het zijn gewoon pooiers
De latinas waar ik mee bevriend ben werken zelfstandig. Diegene die vroeger wel met planners werkten deden dit omdat ze hier de weg nog niet wisten, dan heb je weinig aan iemand thuis. De meeste dames die ik er over spreek gaan toch met planners in zee om zo toegang te hebben tot een werklocatie.
Het klinkt allemaal wat vriendelijker.De officiële naam klinkt nooit aardig of zelfs negatief.
Iemand is ooit een hoer een dvp gaan noemen, omdat het vriendelijker klinkt.
Wat mij betreft doen echt zelfstandige dames dit dus ook zelf. In beginsel hebben de dames niet iemand nodig. Er zijn dames die dit misschien prettig vinden, maar eigenlijk ken ik er daar geen van. De belangrijkste overweging die ik hoor om met een tussenpersoon te werken is de toegang tot een geschikte werklocatie.Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen: zelfstandige dames hebben toch ook iemand nodig die de telefoontjes en appjes beantwoordt en hun planning op orde maakt als zij aan het werk zijn?
Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen: zelfstandige dames hebben toch ook iemand nodig die de telefoontjes en appjes beantwoordt en hun planning op orde maakt als zij aan het werk zijn?
Deze persoon ("planner"/"telefoniste") is dus in dienst van de DvP ; van souteneurschap waarnaar ik leden hier zie refereren is in dit geval dus geen sprake.
Het klinkt allemaal wat vriendelijker.
Je weet inmiddels zelf ook wel. hoeveel van die witte ridders hier gaan steigeren, als een dvp een hoer wordt genoemd
ik kan mij wel voorstellen dat een latina die hier naar toe komt, en de taal en gewoontes niet kent, graag een landgenoot heeft die de dame een beetje helpt, de weg te vinden.Welnee dat kunnen we toch prima zelf? Als je op afspraak werkt kan je een dag v te voren al je agenda vol hebben staan.
En als iemand meteen zijn wensen appt ipv ellenlange vervelende chats is dat ook zo gepiept.
We dwalen af.....dit draadje ging over het maken van afspraakjes. Relevant in deze is dat de persoon waarnaar jij hier verwijst als "planner" niet per se de persoon is waarmee je communiceert bij bellen of appen, maar dat dit een "telefoniste" kan zijn - in bijvoorbeeld Colombia - die voor omgerekend €10,- p/u haar werk doet.ik kan mij wel voorstellen dat een latina die hier naar toe komt, en de taal en gewoontes niet kent, graag een landgenoot heeft die de dame een beetje helpt, de weg te vinden.
Maar vaak worden die dames al in het thuis land " geronseld" en dragen ze een zeer groot deel van de verdiensten af aan de planner, vaak de helft of meer.
Je kan zeggen dat daar geen dwang bij zit, maar in ieder geval wel een afhankelijkheid positie.
@Deckx & @JokePrive: ik heb het nu niet over dames die vier of vijf klantjes op een dag doen.... Deze dames zijn van vroeg tot laat bezig, en beheersen daarnaast het Engels niet of matig, dus die hebben helemaal geen tijd om daarnaast het contact met klanten te onderhouden. Uiteindelijk zorgt dit voor grotere inkomsten voor hen.
helemaal mee eens, Joke, dat geld niet alleen voor de latinas, maar wat mij betreft ook voor de vele Oost Europese dames.Nederland zou strenger moeten optreden naar sekswerkers die hier niet vandaan komen.
Tsja... de dames die dus 'officieel' in Spanje, Portugal of Roemenië wonen... en dus vrij mogen reizen door de EU... Begin maar!Nederland zou strenger moeten optreden naar sekswerkers die hier niet vandaan komen.
Net zoals Nieuw Zeeland doet, alleen sekswerkers die er officieel wonen mogen in dat land sekswerk doen. Dat zouden ze hier ook moeten invoeren en op moeten handhaven.
het zal niet makkelijk worden, maar niks doen helpt in ieder geval niet.Tsja... de dames die dus 'officieel' in Spanje, Portugal of Roemenië wonen... en dus vrij mogen reizen door de EU... Begin maar!
Nieuw Zeeland is een eiland dat ver weg ligt van iedereen...