Oh ja. Dat is inderdaad vrij nutteloos. Misschien dacht diegene wel dat hij meldingen zou krijgen via mail van degenen die hij volgt.Jawel, de volger post zelfs niks en logt nooit meer in en ziet dus nooit de berichten van degenen die hij volgt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh ja. Dat is inderdaad vrij nutteloos. Misschien dacht diegene wel dat hij meldingen zou krijgen via mail van degenen die hij volgt.Jawel, de volger post zelfs niks en logt nooit meer in en ziet dus nooit de berichten van degenen die hij volgt!
Een rol-oogje dan toch!Gisteravond weer! Volgens mij heeft ze een oogje op je
Het kan alleen maar leiden tot achtervolgingswaan.Heb nu zo de neiging om op volgen te drukken bij je!
Nee hoor vind het maar vaag dat volgen. Doe het bij niemand, heb er zelf geloof ik wel een paar aan me broek hangen.
Dat begreep ik ook niet maar zoals H_ nu heeft aangegeven krijgen ze de berichten via nieuwsfeedWat is het nut hiervan, als men geen melding ontvangt als ik een nieuw bericht heb geschreven?
Dit heb ik in de afgelopen jaren (ook op hookers) talloze keren meegemaakt en ook nu heb ik meerdere van dit soort spook volgers.
En wat is het probleem dan? Als hij niet inlogt is het toch zijn keuze heb jij toch geen last van. Al volgen ze mij naar de maan maakt me geen reet uit.Jawel, de volger post zelfs niks en logt nooit meer in en ziet dus nooit de berichten van degenen die hij volgt!
Nee wandelbroeder, want ze loggen nooit meer in op de website.Dat begreep ik ook niet maar zoals H_ nu heeft aangegeven krijgen ze de berichten via nieuwsfeed
Geen ideeNee wandelbroeder, want ze loggen nooit meer in op de website.
Dat is dus het vreemde van het verhaal.
Account maken, volgen, uitloggen, nooit meer inloggen en geen mails ontvangen...wat is het nut daarvan???
Die omschrijving heeft nog niets aan kracht ingeboet.Gebeurt vaker..ook bij mij,altijd dezelfde die dat doen,verder geen aandacht aan besteden.
Deze voegen weinig tot niets toe aan het forum. Hebben ook geen eigen mening.. Zijn de bekende meelopers in de maatschappij..kansloos.. Tekenen blind bij elk kruisje zeg maar....In verhouding met duur van lid zijnde,weinig berichten.Tenminste geschreven berichten