- 3.545
- 03/07/21
- 5.022
Nu zit ik ook op Onlyfans, als kijker niet als content maker, maar geen idee hoe je erotiek op OF kan zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor je jezelf abonneert kan je in de beschrijving vaak al wat info vinden of je voor specifieke content moet betalen. Is alles inclusief dan vermelden de content creators bijna altijd No PPV oftewel No Pay Per View, staat er PPV bij weet je al zeker dat je soms extra moet betalen, en staat er niets bij is de kans redelijk groot dat je soms extra moet betalen. Meestal is een gedeelte zonder extra kosten, de teasers, en betaal je voor de extra content, meestal langere filmpjes, en dat varieert dan van een paar euros tot soms € 25 of meer.Het is niet per definitie zo. Een model kan dit zelf bepalen. Je hebt dus wel accounts waarbij na het betalen van een abo verder de content gratis is.
Wat je ook kan doen is gaan webcammen op Stripchat. Er zitten daar heel veel vrouwelijke modellen die wat met voeten hebben net zoals ik uiteraardIk ben namelijk ook aan het twijfelen een onlyfans account te starten, gewoon uit nieuwschierigheid en enkel om dan content van voeten, benen en misschien iets meer te uploaden. ben het nog niet zo zeker, maar lijkt me wel geil om zo die connectie te hebben met mannen die graag meer van me willen zien en de kans om dan misschien later wel eens af te kunnen spreken in het echt...
Welke Angela en heb je een link naar haar OnlyFansik hoorde dat Angela aan een onlyfans is begonnen. ik zou daar eventueel wel een kijkje willen nemen. Bij haar veel goeie herrineringen gehad, kijken of dat nog via onlyfans kunnen beleven.
Het was Angela uit Amsterdam, ze had hier veel positieve recensies op het forum maar is er dus onlangs mee gestopt. Een link heb ik helaas niet, aangezien zij kennelijk haar onlyfans heeft verwijderd. Daar was dus ook het antwoord op mijn originele vraagWelke Angela en heb je een link naar haar OnlyFans
Ik had dat met deze Angela. Ze trok me altijd enorm aan. Had ook goede recensies. Maar net als ik iedere keer wou gaan verhoogde ze haar tarief weer met 50 euro. En ze zat al in het hogere segment.Welke tarieven praten we bij haar nu inmiddels over?
Ze stond altijd wel op mijn "to do"-lijstje, maar iedere keer hield een prijsverhoging mij weer tegen.