Ga ik ook doen inderdaad.Je kunt dit topic op negeren zetten dan heb je nergens last van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa ik ook doen inderdaad.Je kunt dit topic op negeren zetten dan heb je nergens last van
Onnodig of niet, als ik verplicht positief getest wordt voor mijn werk mag ik niet werken en ben mijn klus kwijt, en mijn geld.Dit is helemaal onnodig. Een positieve test zegt helemaal niets (een negatieve ook niet).
Dit is helemaal onnodig. Een positieve test zegt helemaal niets (een negatieve ook niet). Het zijn trouwens vreemd genoeg lijkt mij voornamelijk gevaccineerden die nog "Covid" krijgen. Wat werd er ook alweer gezegd door de Jonge en BIden enz? "Het is een pandemie van de ongevaccineerden". Dit blijkt dus juist niet zo te zijn.
Dit is een gespreksonderwerp dat ik mijd als ik dames bezoek. Simpelweg omdat het altijd eindigt in een welles/nietes-discussie en daarvoor kom ik niet bij ze langs.
Je kunt gewoon doorwerken met lichte klachten doen ze in de ziekenhuizen voortaan ook. En jou opdrachtgever weet niet dat jij positief getest bent. Dus probleem opgelost
Hangt van je baas af. Bij mij was ik december 2020 een week werk kwijt en afgelopen maand nog een keer.Was..nu niet meer...
Leuk hè, elkaar een beetje narren .Daarom zoek ik dames die deze rommel niet in hun lichaam hebben.
Als jij als ZZPer afhankelijk bent van 1 opdrachtgever dan ben je verkeerd bezig...dumpen die kerel met zijn met zijn verplichting tot testen,ik zou zeggen stop dat staafje maar in je reet,of bij je vrouw in der kut.Hangt van je baas af. Bij mij was ik december 2020 een week werk kwijt en afgelopen maand nog een keer.
Als een opdrachtgever zegt: verplicht testen, dan heb je weinig keus.
Nee, ik ben natuurlijk niet afhankelijk van 1 opdrachtgever. Heb er een stuk of 5.Als jij als ZZPer afhankelijk bent van 1 opdrachtgever dan ben je verkeerd bezig...dumpen die kerel met zijn met zijn verplichting tot testen,ik zou zeggen stop dat staafje maar in je reet,of bij je vrouw in der kut.
nog iemand kunnen vinden?De topic starter word wel goed geholpen met zijn vraag