Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVd week een salon geprobeerd. Met succes. Uiteraard geef ik de naam hier niet prijs. Beter PM
Wellicht een salon die massage+ niet mag aanbieden en dan is het beter om in een pm te vragen dan dat iedereen het kan lezen met mogelijke gevolgenDaar hebben we wat aan. Het is hier toch een forum om ervaringen uit te wisselen? Als iedereen hier alles geheim houdt en alleen maar via PM schrijft dan zouden ze deze site wel op kunnen doeken. Daarnaast zal die salon en de dame het op prijs stellen dat je hier over ze schrijft, dat is een goede reclame.
Wellicht een salon die massage+ niet mag aanbieden en dan is het beter om in een pm te vragen dan dat iedereen het kan lezen met mogelijke gevolgen
Dat dusWellicht een salon die massage+ niet mag aanbieden en dan is het beter om in een pm te vragen dan dat iedereen het kan lezen met mogelijke gevolgen
Sabrina. Heb ik al heel vaak gefist ...Voor werk was ik vaker in Apeldoorn te vinden. Bij Huize fleur heb je een gezellige sfeer en prima dames. Ik zou voor Sabrina gaan. Kijk wel ff of zij die dag werkt.
Apeldoorn heeft inderdaad bijna niets te bieden. Voor zo'n groot dorp had ik wel meer verwacht als je dit vergelijkt met arnhem en nijmegen.In Apeldoorn is niet veel te beleven op dit gebied. ik zou wat ruimer kijken, tenzij je bv afhankelijk bent van een rolstoel. Maar anders is een auto of het ov aan te raden.