Zie haar advertentie al tig jaar maar nog nooit een recencie op hookers of hier gevondenSchijnt aanmerkelijk ouder te zijn dan in de advertentie staat, maar wel goed te kunnen pijpen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie haar advertentie al tig jaar maar nog nooit een recencie op hookers of hier gevondenSchijnt aanmerkelijk ouder te zijn dan in de advertentie staat, maar wel goed te kunnen pijpen!
Joke in Noord-Holland!
Wmb. verdient zij de goud medaille voor PZC!
Als de familietraditie zich voortzet kan het zomaar zijn dat als zij 51 is jij kunt zeggen dat jij je door een overgrootmoeder hebt laten pijpen.Ik heb jaren geleden regelmatig een oma van 34 jaar oud geneukt.
Ze kreeg een kind op haar 17e dat zelf ook met 17 jaar een kind kreeg.
Ze was trouwens een latina in de Doublet die echt goede hardcore deepthroat facefuck deed.
Ik denk nog vaak aan oma terug...
Is deze dame nog steeds aanwezig? Zo ja welke dagen dan vooral?er staat met enige regelmaat een Belgische Oma in het SKW, ze werkt alleen overdag en is er niet altijd, heeft een handgeschreven bordje met iets van Lieve Vlaamse ofzo.. Ik schat in dat ze dik in de 70 is.
Linkje?Zelf heb ik een vaste (betaalde) vriendin van 73 welke mij regelmatig met passie pijpt. Wat wij altijd afmaken met een heerlijk vrijpartij.
Ben ook benieuwdLinkje?
Ik zou ook wel een linkje willenZelf heb ik een vaste (betaalde) vriendin van 73 welke mij regelmatig met passie pijpt. Wat wij altijd afmaken met een heerlijk vrijpartij.
IK ook. BVDIk zou ook wel een linkje willen
Maar wij dan ook een jaartje ouder....Als we nog lang moeten wachten is zij 74 jaar
Misschien, maar het is ook een weinig actief lid.Vakantie periode waarschijnlijk Paulus2
Ja, als goed uitstraalt al is 80. Kan mij het schelen, een schat aan ervaring.Als we nog lang moeten wachten is zij 74 jaar