Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls dat al een Oma is...Jordan, Vlaardingen
Ik heb jaren geleden regelmatig een oma van 34 jaar oud geneukt.Jezus ,ben je tegenwoordig als je 50+ ben al een oma?
Ze zegt een geil, kaal en strak kutje te hebben.Schijnt aanmerkelijk ouder te zijn dan in de advertentie staat, maar wel goed te kunnen pijpen!
Dan geeft ze dus overbodige info. Als ik er niet naar mag kijken of aan mag zitten hoef ik het ook niet te weten.Waarom controleren als je er geen gebruik van mag maken....?
In het verleden deed ze weleens aan intiem, maar door de vele vervelende ervaringen is ze ermee opgehouden. Af en toe biedt ze het wel weer aan, maar dan gaat het er weer snel van af.Ze zegt een geil, kaal en strak kutje te hebben.
Hoe kunnen we dat controleren als ze topless pijpt en niet aan intiem doet ?
er staat met enige regelmaat een Belgische Oma in het SKW, ze werkt alleen overdag en is er niet altijd, heeft een handgeschreven bordje met iets van Lieve Vlaamse ofzo.. Ik schat in dat ze dik in de 70 is.Regio maakt me niet echt uit