Recensie Ollie/Olesya, Rotterdam (vh Voorburg) 4,65 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5826621-ollie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben dinsdag meteen bij haar langsgegaan, was haar eerste werkdag. Ze blijft idd een maand.

Ze is altijd erg druk bezet, en geeft voorrang aan klanten die ze al kent, dat kan de reden zijn dat je er niet tussen komt.

Dit was mijn derde bezoek aan haar, en ik ben nu officieel verslaafd. De aandacht die je van haar krijgt, de totale focus op jouw genot, en hoeveel ze toelaat, is wat sex met haar zo bijzonder maakt.

Ze ontving me in een rood setje dat haar borsten vrijliet, zodat ik die meteen kon pakken en likken. Achter de deur meteen tongzoenen, haar kontje wrijven langs mijn pik, en vervolgens op haar knieën pzc.

In de slaapkamer verder, ook weer pzc, knielend op de grond. Daarna op het bed, schudt met haar kontje, zodat ik goed zicht heb op haar opengesperde anus en kutje.

Vervolgens een halfuur ongeremde sex met veel likken, pijpen, een beetje rimmen, en meerdere standjes. Na 45 min kom ik klaar. Daarna is het tijd voor een lekkere, zachte massage.

Een tweede ronde in een uur kan overigens prima bij haar. Maar dan had ik de eerste ronde wat sneller moeten zijn.

Inmiddels aan het sparen voor mijn volgende bezoek!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige maanden geleden bij Oleysa geweest voor de eerste keer en wilde toch nog een recensie toevoegen.
Ik ben er zeker positief over.
Ze ontvangt op een redelijk afgelegen locatie en je kunt er anoniem naartoe.
Bij binnenkomst was ze gelijk heel amicaal en ik kreeg en lekkere tongzoen.
Communicatie gaat vooral via handen, want Engels hebben we amper gesproken.
Ik vond haar zeker aantrekkelijk om te zien met flinke borsten en ze stond lekker tegen me aan te rijden/dansen.

Vervolgens vroeg ze om betaling, ik had per app al aangegeven wat ik wilde.
Hierna kon ik op het bed plaatsnemen en hebben we veel geknuffeld, gezoend en begon ze me te pijpen (zc).
Dat deed ze erg goed, veel afwisseling, ook gebruikmakend van haar lekkere borsten.
Dit ging zo een poos verder en door de afwisseling kon ik het redelijk volhouden.
Aan neuken zijn we eigenlijk niet toegekomen en toen ik aangaf dat ik ging komen ging er een bouwbril op.
Die zag ik even niet aankomen. Ik begrijp het wel en moest er ook om grinniken al was het wel minder opwindend.
Wel heerlijk klaargekomen, ik stond te trillen op mijn benen.

Toen nog een korte massage en ik mocht gaan douchen.
Vervolgens toen ik eruit kwam had ze al een doktersoutfit aan voor de volgende.
Al met al stond ik binnen het uur wel weer buiten.
Ik had nog niet direct een klik met haar, maar het was de eerste keer en ik vond haar zeker aantrekkelijk.
Ze is logischerwijs wat prijzig, dus veel bezoeken zullen het niet worden en het is lastig ertussen te komen, maar uitsluiten doe ik het zeker niet.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste GFE ervaring met een niet-GF. Ze vraagt tegenwoordig iets meer voor haar diensten. CIM kist 20 euro extra. Was al een keer bij haar geweest maar zag dat ze ook met strap-on aanbood. Kostte 30 extra waardoor het totaal voor 30 min op 200 uitkwam. Veel, maar geen spijt van gehad. Bij binnenkomst meteen zoenen en knuffelen. Kreeg een cola aangeboden. Daarna betaald en gedouched. Ze ging al zoenend en likkend omlaag tot ze bij m'n pik kwam. Likte er omheen en verwende mijn ballen ook erg goed. Ze kreeg ze zelfs allebei in haar mond. Ik probeerde haar voorzichtig te deepthroaten en merkte dat ze dat juist lekker vond. Daarn nam ze me in missio met de strapon waarbij ze zelfs even mij tenen en voeten likte. Nog nooit meegemaakt maar erg lekker. Terwijl ze me neukte heeft ze me gepijpt en nam ze m'n pik tussen haar tieten. Wat een ervaring. Daarna pijpte ze me klaar. Het grappige was dat ze met een volle mond zaad eerst mij mijn cola gaf en het daarna pas in een tissue uitspuugde. Daarna pijpte ze me nog wat na. Heerlijke vrouw.

Ik snap dat sommige mensen vinden dat ze Een rol speelt en wat overdreven doet maar dat vond ik nu meevallen waardoor het wat 'echter' overkwam. Er zijn ongetwijfeld jongere en strakkere dames te vinden, maar het enthousiasme waarmee zij werkt en de GFE invult is niet te evenaren.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
de echte anaalliefbberts hebben de weg naar ollie echt wel gevonden....mannen wat hebben jullie haar gebruikt...! bij me laatste bezoek stond der kontje echt op standje gaping hole.....zag er prachtig uit...
als vanouds me reet lekker lang laten uitlebberen...ze vind het geweldig om doen ....tongen alsof ons leven ervan af hing en ....uiteindelijk hard en diep in die veel gebruikte poeperd van der klaargekomen.....we stonden samen in het zweet...
Ollie is olympisch kampioene poepgatstampen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan