Recensie Olivia (POL), Amsterdam, Stoofsteeg 8 kamer 3 (overdag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tomspel

Wandelaar
67
12/10/24
47
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Zaterdagmiddag moest ik in Amsterdam zijn, ik ging ruim op tijd en wilde eigenlijk gewoon een rondje door de stad lopen in het voorjaarsweer maar werd natuurlijk toch weer naar de Wallen getrokken. Ik ben alle wallen en stegen rustig doorgelopen, veel moois gezien maar wat een freakshow, naar mijn smaak wat te veel over-the-top en er zijn te veel recensies over slechte service en oplichterij. Dat doen ze dan maar bij de toeristen, die weten niet beter. Ik was niet van plan ergens naar binnen te gaan.
Maar toen zag ik Olivia
Zij riep me met haar ogen
Ik keek haar aan, en kreeg een vreemd gevoel
Want ik begreep wat zij me wilde vragen
En ging dus toch maar even een babbeltje maken

Zij zit dus op nummer 8 kamer 3 (voor de kijkers de rechter kamer). Haar uitstraling is heel anders dan bij de meeste andere dames op de wallen: liever, super leuk gezicht, leuke glimlach, meer type girl-next-door, alles puur natuur. Als ik haar bezig zou zien met haar karretje in de supermarkt, zou ik denken: wat heerlijk zou het zijn om m'n stijve leuter is lekker over en tussen die billen te wrijven en haar eens lekker te neuken :p. Ze heeft een behoorlijk achterwerk maar prima stevig en mooi rond en ze is zeker niet dik, borsten cupje B denk ik en lekker naturel. Leuk gesprekje aan de deur, ik zag in haar ogen dat er echt contact was, ze vroeg eerst toeristenprijzen maar daarna het normale NL tarief - best schappelijk vond ze zelf want in Amsterdam is de huur hoger. Ze legde me uit dat haar prijzen variëren per klant en dat zij ook wel eens een toerist uitschudt, maar ze geeft dan ook goede service zodat ze berooid maar tevreden en voldaan de deur uitgaan. Ik geef haar groot gelijk.

Na het wasje (ze waste zichzelf ook) begon ze heerlijk voor de wasbak met haar kont tegen m'n al stijve piemel aan te wrijven. Geen haastwerk, ze leek er plezier in te hebben. Ik mocht haar overal vastpakken en had het natuurlijk vooral voorzien op haar kont en heupen, lekker! Zij trok wat aan m'n leuter en na een tijdje begon ze me lekker te pijpen (mc), ik stond nog en zij ging op haar hurken, geil zicht van boven op haar rug en uitgespreide billen. Toen vroeg ze welk standje ik wilde, ik koos doggy, ik moest voorzichtig zijn zei ze. Zij ging op het bed, ik bleef staan. Geil uitzicht op haar heerlijke achterwerk weer, maar ik kon niet goed tegen haar billen stoten omdat ze net iets te ver naar voren zat. Met haar hand streelde ze m'n ballen (lekker) maar handje zat er ook af en toe tussen (irritant). Ze voelde aan dat dit niet lekker liep en zei dat ze wilde wisselen, in doggy kon ze te weinig doen zei ze. Het werd missio, dat beviel gelijk goed, ze heeft een lekker bol kutje en ik kon lekker recht op en neer, handje vond ze niet meer nodig. Ze begon me voorzichtig in m'n tepels te knijpen en daarna steeds harder toen bleek dat ik dit lekker vond. Wist ik zelf ook niet, geen ervaring mee. Ze keek me lekker aan. Heerlijk klaargekomen in het condoom. Ik denk dat ik haar een volgende keer wat meer haar eigen repertoire laat afdraaien, doggy is kennelijk niet haar ding of ze vindt me te groot. Ben benieuwd naar haar kunsten en denk dat ze echt wel haar best doet en goede service levert als je haar de vrije hand geeft. Ze zegt dat ze naast toeristen ook graag NL vaste klanten heeft. Ze had ook een zweepje op haar kamer en liep daar voor de daad al wat mee te zwaaien maar ik reageerde daar niet op (ben nu wel nieuwsgierig geworden). Naderhand nog leuk gekletst en gelachen zelfs.

Ik vond haar wel goed, ik denk dat zij wel een pareltje is op de Wallen voor onze NL broeders die zin hebben in een beetje een normale (niet-toeristische) date. Ik denk dat ze alleen overdag werkt, 's avonds liep ik na mijn afspraak nog een keer langs maar toen zat er weer gewoon zo'n woeste bimbo op kamer 8-3.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan