- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/olivia-chaud-100-real.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Afgegaan op de zeer mooie foto's en de belofte dat de foto's echt zijn. Ik was dus in blijde verwachting.
Nadat ze me 15 minuten liet wachten, ging ik naar binnen.
Helaas pindakaas. Toen de deur open ging, was het duidelijk dat dit niet de knappe dame van de foto's was. Al bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat het haar foto's zijn. Ze is misschien een zeer ver nicht van het achtste knoopsgat, maar zeker niet de dame in kwestie zelf.
Ik ben toch maar gebleven, al heb ik er achteraf gezien wel serieus spijt van.
De dame was zeer afstandelijk. Ze begon direct met aftrekken en pmc. Aangezien ik toch eerst graag wat streel en in the mood kom, vond ik er niet veel aan.
Dan kwam ze op me zitten en begon me hevig te berijden, vergezeld van de nodige fake geluidjes. Heel irritant vind ik dat.
Dan maar doggy, maar ook daar weinig tot geen klik. Ze laat zich gewoon rijden.
Zo snel mogelijk klaargekomen, kleren aan en weg.
Ik had gewoon niet mogen binnen gaan toen ik zag dat ze niet de dame in kwestie was.
Enig pluspuntje, ze had mooie borsten, ik denk zelfs naturel.
Nadat ze me 15 minuten liet wachten, ging ik naar binnen.
Helaas pindakaas. Toen de deur open ging, was het duidelijk dat dit niet de knappe dame van de foto's was. Al bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat het haar foto's zijn. Ze is misschien een zeer ver nicht van het achtste knoopsgat, maar zeker niet de dame in kwestie zelf.
Ik ben toch maar gebleven, al heb ik er achteraf gezien wel serieus spijt van.
De dame was zeer afstandelijk. Ze begon direct met aftrekken en pmc. Aangezien ik toch eerst graag wat streel en in the mood kom, vond ik er niet veel aan.
Dan kwam ze op me zitten en begon me hevig te berijden, vergezeld van de nodige fake geluidjes. Heel irritant vind ik dat.
Dan maar doggy, maar ook daar weinig tot geen klik. Ze laat zich gewoon rijden.
Zo snel mogelijk klaargekomen, kleren aan en weg.
Ik had gewoon niet mogen binnen gaan toen ik zag dat ze niet de dame in kwestie was.
Enig pluspuntje, ze had mooie borsten, ik denk zelfs naturel.