WHEM Olivia, Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Well, ik ben er dus naartoe geweest 😀

In de (nu verwijderde) advertentie waren alleen massages (al dan niet met happy end) mogelijk. Dus informeerde ik via Whatsapp of ze alleen massages aanbood, of dat ik haar lichaam toch zou mogen aanraken. Het Whatsapp gesprek was heel aangenaam en vlot, en ze gaf aan dat aanrakingen wel degelijk mogelijk waren, maar over intiem bleef ze op de vlakte. Dat kwam perfect uit, want ik was op zoek naar een dame waarbij ik haar borsten mocht aanraken en aan de tepels likken en zuigen. Tot mijn grote blijheid was dat allemaal geen probleem.

Eens aangekomen aan de oude villa langs een drukke weg deed ze open, en gingen we naar haar kamer. Ze is r a z e n d knap en heel jong, de leeftijd kan niet anders dan kloppen.

Even opfrissen en dan op het bed gaan liggen en begon ze aan de massage van m'n rug met een beetje olie. Daarna draaide ik me om en heeft ze heel m'n lichaam gemasseerd met haar borsten, jezus christus, dat moet je eens meemaken.

Na die massage ging ze zitten en vroeg ze "wat wou jij nu weer?" en ging ze uitnodigend met haar borsten bloot zitten. Ik heb toen lang en zacht met haar borsten en tepels mogen spelen. Intiem of aanrakingen aan haar poesje heb ik niet geprobeerd, omdat ze dat ook niet aangaf.

Naar het einde toe lag ze op haar rug, en vroeg ik of ik klaar kon komen op haar borsten, en dat was helemaal geen probleem. He-le-maal volgespoten.

Zelfs dus zonder intiem was het een perfecte ontmoeting voor mij.

Nadien is de advertentie snel verwijderd. Dezelfde foto's zijn gebruikt voor een advertentie helemaal ergens anders met een andere naam (Chloe). Met die andere advertentie had ik even contact (via RCS niet Whatsapp), de schrijfstijl was hetzelfde dus ik denk wel dat zij het was. Maar ze reageerde niet meer na een paar uur, dus van een 2de ontmoeting is niets gekomen.

Sindsdien heb ik geen contact meer gehad, en zie ik de advertentie niet meer. Hopelijk komt ze nog eens boven water, want ik zou er heel graag nog eens mee afspreken.

-edit-

Hah, ik heb ze terug te pakken gekregen & ga er nu naartoe in Knokke 😀

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan