- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen zondag middag bij de dame geweest, je kan tevens bij haar pinnen als je wil, kost je alleen 5 extra.
Ze komt uit Roemenie, ze pijpt erg lekker en vervolgens in diverse standjes gepakt, in doggy kan je d'r goed doorstoten (ze kreunt er dan ook lekker bij, niet overdreven maar voldoende om je lekker te stimuleren om te komen).
Volgende keer vraag ik wat alle mogelijkheden zijn bij de dame, dit keer een korte sessie om uit te proberen.
Na afloop heeft ze een leuke babbel, blijkt dat ze nog een goed gevoel voor humor heeft. Ze ziet mij vaker terug mits ik weer in het land ben.
Ze komt uit Roemenie, ze pijpt erg lekker en vervolgens in diverse standjes gepakt, in doggy kan je d'r goed doorstoten (ze kreunt er dan ook lekker bij, niet overdreven maar voldoende om je lekker te stimuleren om te komen).
Volgende keer vraag ik wat alle mogelijkheden zijn bij de dame, dit keer een korte sessie om uit te proberen.
Na afloop heeft ze een leuke babbel, blijkt dat ze nog een goed gevoel voor humor heeft. Ze ziet mij vaker terug mits ik weer in het land ben.