WHEM Olivia, Alphen a/d Rijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zelf nooit bij deze prachtige dame geweest maar kon me nog herinneren dat ze een hele mooie website, Love by Olivia, heeft, hier vind je ook haar uitgebreide mogelijkheden. Het feit dat ze geen intiem doet heeft me er destijds van weerhouden om een afspraak met haar te maken.

Ik moet over een tijdje voor iets heel anders in Alphen zijn, misschien toch eens kijken om dit te combineren met een massage van Olivia.

Het zou voor mij een eerste massage afspraak zijn, mocht het er van komen zal ik het hier laten weten.
 
Ben er geweest vorig jaar.Prijs was 160 eur voor een uurtje. Erg mooie volle dame. Ze deed ook alles wat ze adverteert. Die massage olie was ook prettig. Maar als je haar beft moet je die olie even wegvegen ( smaakt vies) Ook erg aardig en een goede gesprekspartner. Ze ontvangt in Salon 261 in Alphen a/d Rijn. Dit is helaas vrij ver bij mij uit de buurt. Maar ik wil nog altijd een keer terug. Aanrader!
 
Ben er geweest vorig jaar.Prijs was 160 eur voor een uurtje. Erg mooie volle dame. Ze deed ook alles wat ze adverteert. Die massage olie was ook prettig. Maar als je haar beft moet je die olie even wegvegen ( smaakt vies) Ook erg aardig en een goede gesprekspartner. Ze ontvangt in Salon 261 in Alphen a/d Rijn. Dit is helaas vrij ver bij mij uit de buurt. Maar ik wil nog altijd een keer terug. Aanrader!
Heb je geen intiem gedaan? Volgens Dee Lick doet ze dat niet. In haar eigen website staat het er wel dat ze dat doet 1724732388503.png
 
Heb je geen intiem gedaan? Volgens Dee Lick doet ze dat niet. In haar eigen website staat het er wel dat ze dat doet Bekijk bijlage 220907
Deed ze toen niet inderdaad. Maar ik denk dat dit bij een connectie/klik wel tot de opties behoord als je ook meer zou betalen. Bij een langere date hadden we dat denk ik wel kunnen doen. Laat je vooral sensueel door haar begeleiden. Dat kan ze heel goed en ze raakt daardoor zeker ook zelf erg opgewonden. Meer iets van een tantra/kamasutra ervaring. Beter niet gaan voor een vluggertje denk ik. En nogmaals, het is een mooie ( knap gezicht) en lieve vrouw.
 
Het is echt een heerlijke gezellige spontane dame! Ik ben bij het geweest en was mega zenuwachtig. Ze stelde me op me gemak, even rustig praatje. Daarna samen douchen en je mag overal aankomen. Ze was je jonge heer lekker met veel zeep. Na het douchen kreeg ik een handdoekje van de en zij ging vastknopen bed liggen. Een heerlijke massage gehad ze heeft kleine maar stevige puntige borsten als je haar tepel door je bilnaad voel gaan mmmm echt heel bijzonder gevoel. Ik heb haar heerlijk mogen beffen en ze kwam heerlijk klaar. Vervolgens voor ik er erg in had zat er een condoom om me heen en heeft me in no time klaar gepijpt. Ze zoent heerlijk en heeft een hoog knuffel gehalte. Zeker een aanrader!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan