Mamasaninthehouse
Wandelaar
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/ohms-massage-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 55
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Enkele keren geweest bij deze Thaise masseuse, de laatste keren een half uurtje genomen met he.
De leeftijd is wel wat ouder, tegen de 40 maar ze heeft wel een mooi figuur en heeft mooi natuurlijke borsten.
Engels spreekt ze amper, communicatie is wat moeilijk.
De locatie is dezelfde als Thantawan massage, werkt daar blijkbaar met haar dochter alhoewel je niet alles moet geloven want zij zou nicht zijn van de andere 2.
Eenmaal heb ik 50€ bijbetaald voor intiem maar ben zover niet geraakt, heb haar toen wel gebeft en gevingerd.
Andere keren was ze minder ontvankelijk.
Weet niet of ze nog hier is want krijg geen respons meer voor een massage met haar. Voor die Thantawan pas ik wegens een mindere ervaring.
De leeftijd is wel wat ouder, tegen de 40 maar ze heeft wel een mooi figuur en heeft mooi natuurlijke borsten.
Engels spreekt ze amper, communicatie is wat moeilijk.
De locatie is dezelfde als Thantawan massage, werkt daar blijkbaar met haar dochter alhoewel je niet alles moet geloven want zij zou nicht zijn van de andere 2.
Eenmaal heb ik 50€ bijbetaald voor intiem maar ben zover niet geraakt, heb haar toen wel gebeft en gevingerd.
Andere keren was ze minder ontvankelijk.
Weet niet of ze nog hier is want krijg geen respons meer voor een massage met haar. Voor die Thantawan pas ik wegens een mindere ervaring.