Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt. Helaas geen natuurlijke tieten.Alice Barbie Girl
If you want want to spend some warm and unforgettable moments with a sweet baby girl I’m waiting for you in Genk❤️Even my face iswww.redlights.be
Heb je ervaring met haar?
Zoals ik de topicstarter begrijp zit er ook een stukje liefdadigheid bij. Oekraïners kunnen alle hulp gebruiken op dit moment.Even een vraag puur uit interesse: Voel en zie je het verschil tussen dames uit Oekraine of bijvoorbeeld Polen?Het is wel heel specifiek bedoel ik.
Van zoveel goedheid val ik weer eens helemaal stil.Zoals ik de topicstarter begrijp zit er ook een stukje liefdadigheid bij. Oekraïners kunnen alle hulp gebruiken op dit moment.Van
Het is gemakkelijk om cynisch te zijn, maar wanneer Panda een gofundme opzet, dan draag ik een tientje bij.Van zoveel goedheid val ik weer eens helemaal stil.
Probeerde een afspraak te maken in Huizen, maar ze was verhuisd naar Apeldoorn En dat was te ver weg. Ze zei dat ze waarschijnlijk naar Amsterdam zou verhuizen, maar ik ben een beetje achterdochtig geworden, ook na het googelen van haar telefoonnummer.Heb je ervaring met haar?
Cynisch? Hou toch op man. Naar een DVP uit Oekraïne gaan uit " goedheid", dat vraagt om Cynisme. Als je zo nodig wil helpen dan zijn er diverse donatiemogelijkheden en kansen om vluchtelingen op te vangen. Naar een DVP gaan uit Oekraine is een vorm van deugpuntjes scoren voor jezelf maar je eigen genot mag vooral niet vergeten worden. Maar ga jij lekker een tientje bijdragen. Wat een totale onzin. Meteen even een tipje dan: Als je maar genoeg betaalt wil iedere DVP wel zeggen dat ze uit Oekraïne komt. Helpt dat?Het is gemakkelijk om cynisch te zijn, maar wanneer Panda een gofundme opzet, dan draag ik een tientje bij.
Maar dat heb je gedaan zonder dat er ook meteen geneukt moest worden neem ik aanIk heb 150 euro betaald tijdens die Oekraïne actie.
Mag dat of ben ik me ook enorm aan het opgeilen door mijzelf hier de hemel on te prijzen?
Je weet het tegenwoordig niet meer hè.
Waar lees jij dan iets over liefdadigheid?Zoals ik de topicstarter begrijp zit er ook een stukje liefdadigheid bij. Oekraïners kunnen alle hulp gebruiken op dit moment.
Precies.Maar dat heb je gedaan zonder dat er ook meteen geneukt moest worden neem ik aan
Dat wordt met de dag makkelijker, alle Russische dames van weleer zijn ineens Oekraiens gewordenBen op zoek naar Oekraïense dames met een goddelijk lichaam en grote natuurlijke borsten, liefst ook nog iets of wat betaalbaar. (Lees: geen 3-400€ per uur)
Omgeving Antwerpen, noord-Brabant
Gelijk hebben ze. Als jij van de een op de andere dag door deugers ineens wordt geboycot omdat je toevallig de Russische nationaliteit hebt, wat zou jij dan doen? Ik snap heel goed dat ze dan ineens Oekraïns of Pools zijn. Liefste Oekraïns want dan komen de echte deugers hun knaken ook nog afgeven om zichzelf een goed gevoel te geven. Als mijn werkgever me morgen 50 procent meer betaalt als ik Belgisch ben dan ben ik dat ook meteen…….. logisch gedrag dat door de mensen zelf wordt gecreeerd.Dat wordt met de dag makkelijker, alle Russische dames van weleer zijn ineens Oekraiens geworden
Dat dacht ik ook. Maar vergeet niet dat ze vaak meer bezig zijn met diegene die ze achterlaten. Begrijpelijk.Maar er moeten nou toch heel veel DVP's uit de Oekraiïne in ons land zijn inmiddels of ben ik nou gek? Met busladingen komen de vluchtelingen hierheen en vrouwen en kinderen eerst. Daar moeten toch dames bij zitten die wel wat bij willen schnabbelen?
giro 555Zoals ik de topicstarter begrijp zit er ook een stukje liefdadigheid bij. Oekraïners kunnen alle hulp gebruiken op dit moment.
Denk dat tijdens de wederopbouw Oekraïense dames goed betaalbaar zijn en een kleine vakantie ook goed te doen is, was het daarvoor al mits je de grootste steden mijdt. Odessa is net zuid Frankrijk maar dan stukken goedkoper. Als het mogelijk is, ga ik zsm weer eens een weekjeMaar er moeten nou toch heel veel DVP's uit de Oekraiïne in ons land zijn inmiddels of ben ik nou gek? Met busladingen komen de vluchtelingen hierheen en vrouwen en kinderen eerst. Daar moeten toch dames bij zitten die wel wat bij willen schnabbelen?
Ben op zoek naar Oekraïense dames met een goddelijk lichaam en grote natuurlijke borsten, liefst ook nog iets of wat betaalbaar. (Lees: geen 3-400€ per uur)
Omgeving Antwerpen, noord-Brabant
heb je ervaring met haar? Ze is wel lekler hoor.Alice Barbie Girl
If you want want to spend some warm and unforgettable moments with a sweet baby girl I’m waiting for you in Genk❤️Even my face iswww.redlights.be