Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen dame hoeft daar maar op haar rug te gaan liggen en de mannen drommen om haar heen dus nee, dames die proactief heren benaderen zul je er niet zo snel zien (eerder selectief toestaan welk van de heren daadwerkelijk mag aanschuiven door manlief). 1:1 is ook niet iets wat je op een gangbang zou mogen verwachten.Ben 7 April 2023 geweest eerste en laatste keer , reden je kan niet eens een dame aanspreken voor sex 1 op 1 is er niet en dames komen zelf ook niet naar je toe daarnaast was er achter de bar een zeer onbeschofte dame die de pik aan me had dus lekker klantvriendelijk heb niet geneukt en en na 2 uur was het welletjes en ben weggegaan , wat monieq beschrijft op haar website klopt niet vind het dan ook jammer en zal zeker anderen afraden om te gaan
Ben 7 April 2023 geweest eerste en laatste keer , reden je kan niet eens een dame aanspreken voor sex 1 op 1 is er niet en dames komen zelf ook niet naar je toe.
Zeker als het de eerste keer is en je wilt ontdekken of gangbang wat voor je is zou ik niet naar een club gaan maar beginnen met een kleinschalige huis / hotel gangbang met 1 dame en ongeveer 5 a 6 heren.Hoi Ik lees niet zulke geweldige ervaringen over dutch gangbang so far. Ik heb me opgegeven voor een feest, als een eerste keer maar is het het waard of zouden jullie een andere tent aanraden? Ik ben zelf een man begin 30, redelijk fit .. wil dit doen om te zien of het wat is... ervaring? wel / niet doen? Ik wordt zelf niet vrolijk van teveel oudere dames met iets teveel vlees op het bot. wat zouden jullie aanraden?
kom maar op met je verhaal.Ik heb mij aangemeld voor de gangbang op 11 augustus, ik ben benieuwd. Als er iemand nog tips en ervaringen heeft dan hoor ik het graag.
Helaas liep mijn planning anders dus heb ik mij afgemeld. Hopelijk volgende maand een poging.kom maar op met je verhaal.
jammer man,ik twijfel nog,vandaar dat ik nieuwsgierig was naar jou verhaal.Helaas liep mijn planning anders dus heb ik mij afgemeld. Hopelijk volgende maand een poging.
Bij twijfel doen zeg ik altijd. Je kunt beter spijt hebben van wat je gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt.jammer man,ik twijfel nog,vandaar dat ik nieuwsgierig was naar jou verhaal.
Ten eerste is het ruim een uur rijden,en kost 130 Euri.Bij twijfel doen zeg ik altijd. Je kunt beter spijt hebben van wat je gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt.
Waar twijfel je over?
Is dit een geschikte gangbang voor de eerste keer? Ben 21 jaar.
... En als het jou niet uit maakt om in een rij van 10-15 man voor een dame te staan om vervolgens snel jouw ding te doen.Als je er geen problemen mee hebt dat de meeste vrouwen 20 tot 40+ jaar ouder zijn dan jou.. dan vooral gaan! Het is er meestal wel loeidruk.
Een keer geweest. Nooit meer.Is dit een geschikte gangbang voor de eerste keer? Ben 21 jaar.
Is dit alleen begin van de avond of de hele avond?... En als het jou niet uit maakt om in een rij van 10-15 man voor dame te staan om vervolgens snel jouw ding te doen.
Vooral in het begin. Vervelende vond ik wel dat sommige dames 1 keer naar boven gingen en daarna de rest van de avond aan de bar hingen. Liefst met een clubje.Is dit alleen begin van de avond of de hele avond?