- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nurys-prive-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 140
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel de juiste woorden kan vinden om mijn ervaring met Nurys te omschrijven. Deze Ghanese dame is wederom een bevestiging voor mij waarom ik een voorkeur heb voor Afrikaanse vrouwen. De passie en de wijze waarop ze een man behandelen, is wat mij betreft ongeëvenaard. Alles is gericht op de ervaring en niet zo zeer op de sexuele handelingen. Hierdoor ontstaat er een sfeer waarin een GFE tot een hoger niveau wordt gebracht.
Ik heb geen behoefte om alles wat we hebben gedaan in detail te beschrijven maar ik kan wel stellen dat mijn samenzijn met Nurys verdacht dichtbij het bedrijven van de liefde kwam met je geliefde. De passie, de wijze waarop ze liet merken wat ze prettig vond en de geilheid in haar ogen zijn voor mij een reden om vaker naar Antwerpen te komen.
Ik heb geen behoefte om alles wat we hebben gedaan in detail te beschrijven maar ik kan wel stellen dat mijn samenzijn met Nurys verdacht dichtbij het bedrijven van de liefde kwam met je geliefde. De passie, de wijze waarop ze liet merken wat ze prettig vond en de geilheid in haar ogen zijn voor mij een reden om vaker naar Antwerpen te komen.