Algemeen Nuru massage Hongkong 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Konijntje

Newbie
6
22/09/23
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer voor mij dat ik een nuru massage heb gehad in Azië, de dames hier zijn prachtig en lastig te vinden in ons kikkerlandje. Dus ik dacht dit laat ik niet aan mij voorbij gaan!!

Ik had een adresje gevonden via internet, niet zo lastig en redelijk betaalbaar. Omgerekend ongeveer 130 euro, voor hongkong begrippen is dat helemaal niet zo heel gek.
Eenmaal aangekomen in Wan Chai (hongkong island) kwam ik eenmaal boven aan met de lift 13e etage smalle gang en achter een deur hoorde ik allemaal gechiegel dus ik dacht bingo! Na een belletje aan de deur opende een bloedmooie dame denk van koreaanse afkomst, om de hoek zaten nog ik gok zo'n 7 dames allemaal Aziatisch. ( Chinese, Koreaanse en Filippijnse ) een rijtje op de bank en een voor een net zo knap en slank.

Uit eindelijk heb ik een dame koreaans ( ji-ji ) uitgekozen die ook zelf het meeste belangstelling toonde en daar bleek ik later ook geen spijt van te hebben gehad. Eenmaal op het kleine kamertje was een ruime douche aanwezig, snel opgefrist en plaats genomen op bed.

Ze begon rustig met rek en strek oefeningen van mijn rug en later bouwde ze het rustig op, ze wist duidelijk waar mijn pijntjes aanwezig waren en kreeg daar de volle aandacht dus ik kreeg eerst een vakkundige massage die later over ging in een glibberige glijpartij over mijn rug en dit was helemaal top ze kroop helemaal in en over mij heen, ik had werkelijk nog nooit zo iets mee gemaakt. Haar handen dansde langs mijn lichaam met haar borsten over mijn rug en schouders, soms kwan ze langs mij oor en fluisterde ze of ze het goed deed. Ze kreunde zacht maar wel heel geil over mij heen en wist mij behoorlijk op te geilen.

Mijn jonge heer was ondertussen ook helemaal op volle sterkte kon ik omdraaien dacht ik nadat zij mijn rug helamal had afgedaan met tissues wat zo schattig was. Maar nee ze ging weer terug op mijn billen zitten en streelde met haar borsten langs mijn lichaam, het feestje leek weer opnieuw te beginnen maar dan zonder olie. Ze leek zelf ook best opgewonden te zijn geworden en ik werd letterlijk van boven tot onder gekust gezuiggezoend en afgelikt op een manier wat ik nog nooit heb mee gemaakt ze zoog zich helamaal vast en ging van boven naar beneden met haar dansende tong over mijn rug, haar tong maakte bewegingen die ik nog nooit heb gevoelt en ik lag te trillen op bed zo geil was ik ondertussen. Ze begon zacht te kreunen en maakte me helemaal gek.

Toen mocht ik me eindelijk omdraaien en het kussen ging door in mij nek en zakte naar beneden richting me tepels navel dijbenen het leek wel zoenen over mijn hele lichaam met haar magische tong en dan ook nog eens als een stofzuiger, het klinkt misschien gek maar het is bloedje geil. En nadat ze alles rondom mijn jonge heer had gehad begon met likken en al snel was ze me heerlijk diep en zo zalig aan het pijpen zonder. Ik twijfelde wel even of het veilig moest maar eenmaal zo geil dacht ik screw it let's do it!! Na een tijdje stopte ze en vertelde in mijn oor i really like you you want to have sex?! ( uiteindelijk bleek dat Extra $500HKD €60 te zijn )maar ik vond het helmaal prima zo, ik was zo geil en had de sex niet nodig, heb ik daar nu spijt van? Ja dat denk ik wel! Maar ik was zo aan het genieten en het duurde ook niet lang voordat daarna mijn lading in haar mond had gedoneerd wat helaas niet achter in haar keel belande maar ag, ik had zo'n big Smile van de ervaring van deze dame mijn dag kon niet meer stuk
(slikken of niet)

Toen werd het tijd voor opfrissen onder de douche en ze kroop er gezellig bij om mijn rug en van top tot teen in te zepen, wat ook weer een exotische ervaring op zichzelf was. Deze dame maakte er echt een feestje van en kon zo weer een 2e ronde beginnen maar helaas aan alles kwam een einde.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan