Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHookers.nl statistieken
Inklappen
Onderwerpen: 22.942 Berichten: 416.648 Leden: 25.305 Actieve leden: 8.899
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, lisorkot
Het idee van een mogelijke doorstart speelt al een tijdje door mijn hoofd. Zou toch makkelijk moeten zijn om een site op te heffen. Alle bezoekers doorgeleiden naar kinky. Het merk hookers is sterk. Wellicht dat Midhold hier later nog wat mee wil ondernemen.Hookers: Je bent permanent verbannen door Administrator.
Profiel, berichten, alles is weg. Wellicht kunnen ze dat nog restoren bij een eventuele doorstart, wat niet mogelijk is als ze alle data gewoon zouden wissen.
Misschien dat je dan hier wel gaat schrijven? Een forum is pas echt interessant als iedereen eens moeite zou doen om een verhaaltje te typen ?Ik ook zonder dat ik iets heb geschreven. Kan het zijn dat ze iedereen verbannen zodat alle leden niet gewist worden en zo alle leden in tact blijven voor evt toekomstig gebruik.
Ik denk niet dat ik het kan verdragen om een beroep te doen op de AVG. Dankzij die AVG is hookers ter ziele gegaan.Ik ben vooral benieuwd wanneer met overgaat tot het daadwerkelijk verwijderen van de accounts.
Conform AVG zal men hier op verzoek sowieso toch aan moeten voldoen.
Heb nog steeds vakantie
Dat vermoedde ik al. Ik miste je vorige week. Toen maar een collega van je bezocht
Hi Joke, jazeker! Zie mijn recensie.Hi GijsOne,
Vanaf aankomende woensdag ben ik er weer. Hopelijk was het een leuke date met een collega v mij.
Heb je er al iets over geschreven? Ben erg benieuwd...
X joke
Bij mij precies hetzelfde. Ik had er volgens mij wel 20 tot 25 staan. Er stonden er nog maar 5. Jammer hoor. Ik verlang niet meer terug naar hookers. Dit vind ik veel mooier van opzet en ook sneller.Ik had een hoop recensies geschreven op hookers, de laatste keer - vlak voor het doek viel - dat ik keek had ik er (nog) maar 9 staan. De rest was weg gejorist. Daar is met mij niet over gecommuniceerd.