Norix nuru gel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aabbccbbaa2

Newbie
5
04/08/22
1
jaren geleden heb ik op een erotica beurs kennisgemaakt met de Nuru gel van Norix of de Nuru Pleasure (Nederlands bedrijf) en daar regelmatig nuru gel bij besteld.

71YBn6NqOwL._AC_SX679_.jpg

We zijn nu een tijdje verder maar de site is offline en overal waar ik het nog kan vinden is het uitverkocht.

het was ook te verkrijgen in poedervorm

Weet er iemand of deze nog ergens te verkrijgen is? Misschien onder een andere merknaam?

Ik heb wel al deze geprobeerd, maar deze vind ik veel minder leuk. Deze wordt veel sneller plakkerig waar de norix veel langer gladder bleef tijdens langere speelsessies...

Iemand meer informatie of een tip van een minstens gelijkwaardig product?

thx!

Gewoon te koop bij BOL.com of Amazon. Koopjesdrogisterij ziet er wel goedkoop uit. Verder zie ik veel plaatsen waar Exotiq te koop is. Alle merken wel gehad maar mijn idee is, als het maar glibbert. :p Verder let ik erg op de kwaliteit van de dame waarmee ik glij en glibber. 🤪🤪

Norix gevonden, is wel in Denemarken en blijkbaar op voorraad

https://www.kondomland.dk/norix-nuru-massage-250ml-p-3544.html
Ze hebben wel maar 2 kleine flesjes meer op voorraad, allemaal de grote verpakkingen zijn uitverkocht... Dus goed voor eventjes, maar geen langdurige oplossing vrees ik maar bedankt voor het mee helpen zoeken
Gewoon te koop bij BOL.com of Amazon. Verder zie ik veel plaatsen waar Exotiq te koop is.
Waar dan bij bol? Norix was overal uitverkocht...
Zoals gezegd, exotiq heb ik en vind ik meer plakken dan glijden

Terug
Bovenaan Onderaan