V
Voormalig lid 3427
Guest
Orakel moet nog.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar adres en huisnummer heb ik al.Ze moet ff online komen
En email ook toch.Haar adres en huisnummer heb ik al.
Leven en laten leven!waarom heeft ze 2 advertenties die om en om af en toe online gaan?
Nooit!Leven en laten leven!
Heb je bericht gestuurdHmm, deze thread deed me twijfelen maar ik ga vanmiddag maar bij dr langs. Hoop wel dat dit haar eigen foto's zijn. Mocht er nog iemand meelezen dan laat ik jullie weten hoe ze was.
Joey, uiteindelijk nog geweest of niet?
Ze heeft geen relatie. Ben al een paar keer geweest nu man. Goeie!Advertenties gaan snel offline om te voorkomen dat haar vriend erachter komt. Die weet van niks..
Yeah right, en ze heeft ook geen kinderen zogenaamd…Ze heeft geen relatie. Ben al een paar keer geweest nu man. Goeie!
Mee eens. Helaas wel gebeurd…Je bent zonder afspraak aan gaan bellen ? Niet echt gepast.
Bedoel je hiermee dat je nog steeds met haar afspreekt?jazeker, ze adverteert alleen niet meer
Ben bang dat de date haar niet goed was bevallenDit is wel een knappe en lieve meid. Ze is van het eindeloos soft core pijpen en langs je lul likken , en met de hand spelen.af en toe pijpt ze eventjes echt. Maar ze let niet op tijd. Ik wou keer op herhaling maar toen zei ze dat ze 1 vaste man wou en gevonden had en stopte met mij.
Niet veel later adverteerde ze weer. En nu is bovenstaande link weer weg . Typisch die Surinaamse vrouwen , die zijn vaak wel goed van service, maar ze dumpen je zo en ook vooral heel onverwacht.
Als je hier terecht kan bij Noraly moet je zeker doen