- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 375
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Via Girlsreview kwam ik terecht in een privé conversatie met Nora (noraaa). in het verleden behoorde ze tot een groepje meiden die ik kende van bijzonder plezierige ontmoetingen. De wijze waarop het contact verliep stemde me erg positief en we probeerden een date te organiseren, aanvankelijk in de buurt van Amersfoort maar door omstandigheden lukte het niet en zo had ik haar afgelopen week bij mij thuis. We hadden meteen voor 2 uurtjes afgesproken. Nora is een slanke jonge dame die er erg aantrekkelijk uit ziet. Ietsje meer vlees op de botten, zou wel mogen maar zeker een mooie meid. Als je twee uur hebt kun je eerst wat informatie uitwisselen voor je aan het seksen gaat en dat was erg ontspannen. Ook boven op de kamer, ik had de verwarming vast aangezet, bleek de dame de juiste partner! Pijpen was heerlijk maar het mooie kutje heb ik uitvoerig gelikt en smaakte me erg goed. Ook neuken was lekker en na een tijdje kwam met veel genoegen tot een heerlijke ontlading. Ook na die tijd bleven we met elkaar bezig. De massage olie die ik gekocht had werd gebuikt en mijn rug, billen en benen werden flink en lekker gemasseerd. Al met al een heerlijke date gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Als je in contact wilt treden kun je haar zelf een berichtje sturen. Adverteren doet ze niet wat dat betreft is ze niet zo professioneel.
Als je in contact wilt treden kun je haar zelf een berichtje sturen. Adverteren doet ze niet wat dat betreft is ze niet zo professioneel.
Laatst bewerkt: