Ook Nora uit Kanne, ook deze Nora meen ik te begrijpen:
Na een aantal pogingen (ze ontvangt maar af en toe) is het mij eindelijk gelukt eens af te spreken met deze dame. Ze ontvang in een privé woning te Astene/Deinze. Eens binnen nam ze mij gelijk mee naar de slaapkamer. Mijn eerste indruk qua uiterlijk was positief. Dertiger van het type 'girl...
www.girlsreview.nl
Ik had er een afspraak mee gemaakt via WhatsApp, voor een namiddag enkele dagen later. Dat ging vlotjes!
De avond ervoor stuurde ik haar iets - geen gehoor.
Omdat haar advertentie de ochtend van de date ineens ook verdwenen was, toch nog maar eens gevraagd of het nog doorging. Tot 2 uur voor de date was er geen enkel teken van leven. Aangezien er toch wat voorbereiding bij komt kijken (althans, ik was mij toch graag grondig voor ik iemand bezoek en fix nog wat andere dingen...) en enige reistijd, trok ik daar de grens.
Na een eerdere slechte ervaring met een no-show heb ik besloten dat het wat mij betreft niet meer hoefde. Omdat ik er verder geen energie meer wil insteken, heb ik haar nummer geblokkeerd. Niet dat ik nog iets verwachtte of zo, maar zo sluit ik het in mijn hoofd ook af.

Ik wil hier zeker niks pretenderen of beweren dat ze iets magisch heeft gemist, verre van. Maar het gaat om hoe je met mensen (klanten) omgaat. Voor de Vlamingen, bekend met het repertoire van Sam Gooris: "Een sms-je doet geen zeer".
10 minuten voordat de date in principe zou starten, kreeg ik telefoon van een anoniem nummer. Toeval of niet, ik wil het niet weten. Ik heb laten rinkelen...