Robhendriks
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag weer kort op bezoek geweest bij Dynamite Prive, en daar stelde onder andere Nora zich voor.
Nora is volgens de site een marrokaanse dame van ergens halverwege de twintig en ziet er echt verdomd goed uit.
De reden waarom ik voor haar koos was mede omdat ze van die verdomd sexy blauwe lingerie aanhad met echt alle toeters en bellen.
Dus visnet kousen, jarretels, geile string en mooi BH.
Toen ik dat zag was mijn keuze al snel gemaakt
Gedurende de kennismaking op de kamer kwam ik er achter dat het ook nog eens echt een leuke gezellig dame is
Ze was ze pas net werkzaam bij DP, maar heeft ze hiervoor al ergens anders gewerkt.
Geen idee waar, anders had ik de review daarbij kunnen plaatsen, maar ach.
De sex zelf was echt heel erg lekker
Ik hou er van als m'n ballen ook verwent worden, en daar begon ze dus rustig mee.
Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en kon ik tussen door mooi aan haar mooie borstjes en billen voelen.
Na het pijpen verschillende standjes gehad, waarbij ik de cowgirl echt zo ontzettend geil vond, niet normaal
Nadat ze ook even reverse cowgirl had geteased alleen gekozen voor doggy style: ik wilde haar gewoon echt neuken, uitkijkend op die heerlijke billen.
Nou, dat aanblik kon ik niet zo lang volhouden, dus na een paar minuten van doggy haar lekker volgespoten.
Daarna nog even wat gekletst en ik blij het een leuke meid vinden
Echt een toppertje deze Nora.
Nora is volgens de site een marrokaanse dame van ergens halverwege de twintig en ziet er echt verdomd goed uit.
De reden waarom ik voor haar koos was mede omdat ze van die verdomd sexy blauwe lingerie aanhad met echt alle toeters en bellen.
Dus visnet kousen, jarretels, geile string en mooi BH.
Toen ik dat zag was mijn keuze al snel gemaakt
Gedurende de kennismaking op de kamer kwam ik er achter dat het ook nog eens echt een leuke gezellig dame is
Ze was ze pas net werkzaam bij DP, maar heeft ze hiervoor al ergens anders gewerkt.
Geen idee waar, anders had ik de review daarbij kunnen plaatsen, maar ach.
De sex zelf was echt heel erg lekker
Ik hou er van als m'n ballen ook verwent worden, en daar begon ze dus rustig mee.
Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en kon ik tussen door mooi aan haar mooie borstjes en billen voelen.
Na het pijpen verschillende standjes gehad, waarbij ik de cowgirl echt zo ontzettend geil vond, niet normaal
Nadat ze ook even reverse cowgirl had geteased alleen gekozen voor doggy style: ik wilde haar gewoon echt neuken, uitkijkend op die heerlijke billen.
Nou, dat aanblik kon ik niet zo lang volhouden, dus na een paar minuten van doggy haar lekker volgespoten.
Daarna nog even wat gekletst en ik blij het een leuke meid vinden
Echt een toppertje deze Nora.