Knuffelbeest
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Squirting
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://divina-massage.be/
- Totale kosten (in euro)
- 290
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben zeer blij dat ik terug bij mijn favoriete massage lady Nora kon langsgaan voorbije dinsdag. Ik nam anderhalf uur Sultan. Zeer prijzig maar echt wel de moeite. Eerst samen douchen en daar speelde ze al flink met mn penis. Vervolgens de tantra massage waarbij ze veel aandacht schonk aan mn intieme zone en mij tot een geweldige climax liet komen. Gelukkig waren we nog maar 40 min bezig. Samen genoten we nog van een glaasje bubbles in de jacuzzi. Ze kwam op mij zitten. Ik kreeg spijtig genoeg geen harde meer (ouderdom :-( ) Maar ik vond het geweldig dat ik aan haar borsten mocht zitten, haar poesje en aarsje strelen en haar nek kussen.
Even stond ze recht met haar kontje naar me toe en profiteerde ik om haar kontje te kneden. Als afsluiter ging ze op de rand zitten van het bad en mocht ik haar poesje kussen en likken voor een aantal minuutjes. Steeds een zalige ervaring.
Even stond ze recht met haar kontje naar me toe en profiteerde ik om haar kontje te kneden. Als afsluiter ging ze op de rand zitten van het bad en mocht ik haar poesje kussen en likken voor een aantal minuutjes. Steeds een zalige ervaring.