Op goed geluk even bezoek gebracht aan deze zaak. Drie dames beschikbaar. De eerste die verscheen was Nora... De lach, de snoet,... de namen van de volgende twee deden er niet meer toe. Wat een mooie dame.
Gegaan voor tantra van een uurtje.
Begint met drie dikke zoenen.
Eerst samen in de douche (een lekker warme douche trouwens) waarbij ze je met zeep op de handen je ganse lijf afgaat. Een zeer fijne opbouw in die douche. Voor, achter, zich tegen je aandrukken, ...
Dan word je uitgenodigd om op tafel te gaan liggen.
De massage was zoals mijn voorganger aangeeft... zeer goed. Dat was een zeer aangename mix van hard en zacht, speels en stout. Dat was totale ontspanning zoals ze dat aanpakte. De warme olie liet ze rijkelijk vloeien wat gewoon zalig is. REgelmatig duwt ze ook haar eigen warme lichaam tegen je.
Af en toe en naarmate de massage vordert alsmaar meer... gaan de handen wat stouter.
En dan kruipt ze bij op de tafel waarbij ze zich in alle mogelijke bochten wringt om de massage verder te zetten. Zoals gezegd, niet zomaar strelen maar een totale mix van zacht, hard, traag,...
Na zowat een 20 minuutjes dan op de rug liggen. En dan begint het spel van vooraan opnieuw, alleen heb je dat de surplus dat je die prachtige snoet mag zien. Wat een snoet, wat een body. Mooi bruin en dan glanzend in de olie.
En opnieuw zacht, hard.
Regelmatig ook in de kleine Tokio en buren... in de hand, olie erop,... Wederom kruipt ze bovenop de tafel, kronkelt op alle mogelijk manier over je heen. Je krijgt dan de kans om ook haar te strelen op alle mogelijke plekjes. Wat een zachte huid (maar ja, elke dag al die olie...
).
En dan begint ze alsmaar meer u naar het toppunt te brengen. Ze duwt de poes tegen je penis, dan weer eens met de tepels, dan tussen de borsten, een stoute tik er tegen.
Om dan uiteindelijk naast de tafel te belanden en dan je tot een toppunt te brengen. De blik die ze dan in de ogen heeft, die mooie snoet... ja dan houd je het niet meer. En net voor het klaarkomen duwt ze haar tepel tegen het topje van de penis en daar gaat ie.... wat een climax.
Ik kon gerust nog een uurtje op die tafel blijven liggen om te bekomen.
En dan terug naar de douche, je rug wordt gewassen... en dan helaas... is het weer gedaan.
Mijn eerste keer in deze zaak, ik denk dat ze er een regelmatige klant bij gaan hebben.
Het onthaal was trouwens ook leuk, wat uitleg. En die onthaaldame... ook zeer leuk om te zien.
Herhalingsgevaar... absoluut... maar zal door de geldbeurs worden bepaald.
De centjes meer dan waard.
Net als mijn voorganger... als ik terug ga... dan bel ik op voorhand voor een afspraak zodat ik zeker ben dat ik Nora heb...