• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

WHEM Nor, Amsterdam vh Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met deze dame?
Hé Jeroen, Nor adverteerde nu in Amsterdam. Dat ik appte gaf ze aan "toevallig" bij mij in de buurt te zijn. Duurde nog wel 2,5 uur voordat ze er kon zijn. Had alleen straat gestuurd. Opeens door man gebeld begon te dreigen. Niet mee in zee ga dus! Heb melding gemaakt. Hopelijk doet sj hier wat mee.
 
Hé Jeroen, Nor adverteerde nu in Amsterdam. Dat ik appte gaf ze aan "toevallig" bij mij in de buurt te zijn. Duurde nog wel 2,5 uur voordat ze er kon zijn. Had alleen straat gestuurd. Opeens door man gebeld begon te dreigen. Niet mee in zee ga dus! Heb melding gemaakt. Hopelijk doet sj hier wat mee.
Hey Mike,

Dankjewel voor het dwarsbomen maar vertel ze het hele verhaal. Nadat ik een uur heb gereden en jou bel dat ik er ben en je mij naar een nep adres stuurt en daar 2 oude mensen open doen en ik vervolgens boos word en een vriend jou laat bellen dat dit niet kan! Je hebt vast ergens uit het raam lopen gluren maar deze recensie is niet terrecht en gelukkig ben je de enige slechte recensie.
Je hebt geluk dat ik je nummer niet meer heb anders zou ik andere dames ook waarschuwen voor jou!
Ik ben niet van de revieuws maar hier moest ik even op reageren zieligerd!

Ik hoop dat girlsreview ook dit leest en maatregelen treffen met jou account.!
 
Ik heb een zeer goede ervaring met deze dame. Werkte vroeger in een bekend privehuis. Deze dame is 100% te vertrouwen . Kwam zelfstandig naar mijn huis. Helaas geen tongzoenen. Dat had de date echt tot een gfe gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan