Ik had Nona al een tijdje in het vizier, maar het was er nog niet van gekomen. Vandaag zonder afspraak vooraf me naar Amersfoort Privé begeven. Ik had gezien dat Nona op de agenda stond, maar ik wilde ook even kijken wie er verder nog waren.
Omdat er blijkbaar geen kamers vrij waren op dat moment werd ik op een stoel in de gang gezet tegenover de kamer waar de vrouwen uitkwamen voor een ander voorstelrondje. Zo kreeg ik ze allemaal twee keer te zien. Toen Nona voorbijliep, dacht ik al snel: het moet gek lopen, wil ik voor iemand anders gaan. En zo geschiedde (waarbij ik moet vermelden dat de andere twee vrouwen zó ongeïnteresseerd overkwamen en me een slap handje gaven waardoor ze me eigenlijk ook geen keus lieten).
Nona bleek een topkeuze te zijn. Ze is hartelijk, vriendelijk en rustig. Dat vind ik een fijne combi; ik houd van vrouwen die sociaal vaardig zijn, maar je niet vanaf moment één de oren van de kop lullen.
Nona ziet er heerlijk uit. Mooi lijf, lekkere ronde kont, mooi gezicht, mooie tieten, blond haar (iets langer dan op de foto's) en onder de tattoo's. Daar houd ik wel van. Ik betaalde alleen extra voor tongzoenen, omdat me dat bij een nieuwe vrouw enorm helpt om in de stemming te komen (tongzoenen kun je hier niet als extra aanvinken, dus vandaar niet aangegeven). Ze had aanvankelijk niet terug van 50. Na de afspraak bleek van wel, maar dat restant heb ik als fooi achtergelaten.
We begonnen met tongzoenen. Dat deed ze met overtuiging. Niet dat halfslachtige wat sommige vrouwen doen, omdat ze het geld wel willen maar de daadwerkelijke handeling niet willen doen. Daarna pijpte ze me ook heel goed. Daarbij keek ze me tussendoor af en toe aan. Ik wilde haar al snel neuken, dus kwam ze eerst op m'n pik zitten. Ook tijdens het neuken zoenden we lekker met elkaar en daardoor voelde het heel intiem. Daarna missio gedaan waarbij ze me constant aankeek. Supergeil. Af en toe trilde ze, waardoor ik het gevoel kreeg dat ze misschien klaar zou komen als ik door zou gaan. Dan was ik zelf echter ook gekomen en dat wilde ik nog niet. Vervolgens heb ik haar van achteren geneukt. Ze kreunt heel lekker tijdens het neuken en daar ging ik erg goed op. Ik heb er alleen spijt van dat ik haar niet gebeft heb. Iets voor de volgende keer.
Na de seks hebben we nog wat tegen elkaar aangelegen en wat gekletst. Ze zei: "Toen ik je in de gang zag zitten, hoopte ik dat die ander me niet zou kiezen." Dat vond ik wel vleiend en het voelde gemeend. Werken als prostituee is een bewuste keuze van haar en dat merk je. Ze doet echt haar best om het je naar de zin te maken. Daarnaast is het gewoon een leuke meid en een lekker wijf. Ik kan me niet voorstellen dat ik niet terugga.