Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJuist leuk om deze pareltjes van salons te ontdekken. Tips altijd welkom. Ik heb er nu een paar gehad waar meer mogelijk is. Ook door corona, wegbliven omzetten is er steed meer mogelijk. Wel zijn dames vaak oprecht geilinderdaad is een gewone thais massagesalon. Volgens mij is bij iedere thaise salon een hp wel mogelijk, je moet net de dame treffen. Vaak zijn het wat oudere dames. Laatste keer dat ik er was, was het een gewone massage.
En hoe was dat? Moest je je ondergoed aanhouden? Was de massage wel echt gewoon goed?Dit is een reguliere massagesalon waar men geen vergunning heeft voor waar je naar op zoek bent. Ik heb destijds de stoute schoenen maar aangetrokken en op de bonnefooi een afspraak gemaakt om een massage daar te ervaren.
Vind zelf wel dat de dames slank zijn, ''knap'' ligt eraan, niet perse mijn soort aziatisch om heel eerlijk te zijn maar ik ken maar twee gezichten daar. Als iemand namen heeft van knappe mag je ze ook laten weten.
Je creëert zelf misverstanden.Heb veel pm gehad op mijn eerdere post.
Ik kan de ontspannings massage van harte aanbevelen.
Profesionele dames die uitstekend masseren en verder niets.
Snap ook niet dat zo'n nette salon op dit forum besproken word.
Hierbij het verzoek aan de moderator om dit onderwerp te verwijderen.
Deze site is een prostitutie platform,daar hoort deze massage salon niet thuis.
We moeten hier geen misverstanden creëren.
Nee, is al maanden weg, werkt in Arnhem tegenwoordigHallo
Werkt Jennie daar toevallig nog?
Ben je er geweest?Nee, is al maanden weg, werkt in Arnhem tegenwoordig
Wie kan meer over Jennie vertellen?Nee sorry
Over Jennie kan ik je niets vertellen. Wel over Yo.W
Wie kan meer over Jennie vertellen?