Horen graag hoe het was...nog niemand een ervaring met haar hier gedeeld.Nee ik ga niet meer bij nok.
Binnenkort ff die wannie proberen, denk dat dat ook een geile dame is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoren graag hoe het was...nog niemand een ervaring met haar hier gedeeld.Nee ik ga niet meer bij nok.
Nee ik ga niet meer bij nok.
Klinkt als Nok idd.Recent ook bij Nok in Vlaardingen geweest. Lekker ding en aanvankelijk voor de massage gekozen van een uur. Tijdens de massage kreeg ik toch wel zin in meer en zo gezegd zo gedaan.
Het kan aan mij hebben gelegen, maar ik vond het allemaal nogal zakelijk verlopen, weinig passie en duidelijk een fake orgasme (van haar… ).
Maar al met al toch een leuk uurtje.
Ik ook ooit bij nok geweest, maar mocht niet neuken met haar omdat die te groot was zei ze....wat een onzin zeg. O-lief mocht ik wel neuken en is superslank.Ik kwam Nok voor het eerst tegen in een tent aan de Pleinweg, Maroewee, geloof ik. Toen ik binnenkwam, was ze net met een andere klant bezig. Ze deed de deur open met alleen een badhanddoek om. Mijn god, wat een gezicht!
Maar behalve dat heerlijke lijf en dat lieve koppie vond ik de service helaas tegenvallen. Ben daarna niet meer terug geweest.
@Obelix71 ze kwam bij mij met een soortgelijk iets. Toen ze op me kwam zitten, hield ze hem de hele tijd met haar hand vast, zodat hij maar voor een klein stukje erin kon. Oh, te groot, te groot! En (heel leuk dat, maar niet heus) vlak voordat ik klaarkwam, ging ze van me af om me af te trekken in het condoom. Nou, hoe kloterig wil je het maken. Dus voor mij ook geen tweede keer meer met haar.Ik ook ooit bij nok geweest, maar mocht niet neuken met haar omdat die te groot was zei ze....wat een onzin zeg. O-lief mocht ik wel neuken en is superslank.
Dus geen Nok meer
Net gevraagd. Het is DE Nok van Farrida en bij Farrida...Ik zie op sexjobs dat Nok adverteert met een eigen advertentie, is ze weg bij Farrida? De foto's zijn nog wel de oude foto's gemaakt bij Farrida.
Heb je geen linkIk zie op sexjobs dat Nok adverteert met een eigen advertentie, is ze weg bij Farrida? De foto's zijn nog wel de oude foto's gemaakt bij Farrida.
Nok is niet Prive, maar bij Farrida in VlaardingenHeeft iemand hier Nok al privé bezocht? Belangrijk voor mij: is haar adres dicht bij een Metrostation?
Nok ontvangt bij Farrida, het metrostation Vlaardingen Centrum is vlakbij, 300 meter lopenHeeft iemand hier Nok al privé bezocht? Belangrijk voor mij: is haar adres dicht bij een Metrostation?
Ja dat gebeurt daar regelmatig.Eerst waterstanden nagaan kan raadzaam zijn. Maandag stond de kade onder water en was Farrida/Nok onbereikbaar...
Gaat dit over nok of over parkerenJa dat gebeurt daar regelmatig.
Staat vaak bordje voor parkeren
Gaat over Parkeren bij/voor NokGaat dit over nok of over parkeren