• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Noa, Inge privé, Berchem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kegel

Newbie
1
27/06/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij Noa beland. Op het eerste zicht niet echt mijn type (ik houd normaal meer van grotere dames met iets stevigere onderdelen :)), maar Inge had haar warm aanbevolen.
Ze is een kleine, fijne dame, bijzonder vriendelijk. Ze begon nadat ik gedoucht had meteen te kussen en zakte af naar beneden om me meteen ongelofelijk zalig te pijpen.
Ondertussen had ik haar zeer mooie lingerie (daar kick ik echt op) uitgedaan en bewonderde haar heel mooie borsten met zeer prominente donkere stoeltjes.
Dan op bed, waar ze me heerlijk verder pijpte om dan in Amazone boven op me te komen zitten en met een zeer bijzondere techniek haar poesje deed pulseren rond mijn lul.
Ik mocht haar borsten zalig strelen, haar lekker tongzoenen en dan explosief klaarkomen.
Wat een fijne, vriendelijke, mooie, professioneel en passionele dame. Ze ziet me zeker terug.
 
Een tijdje geleden bij Noa beland. Op het eerste zicht niet echt mijn type (ik houd normaal meer van grotere dames met iets stevigere onderdelen :)), maar Inge had haar warm aanbevolen.
Ze is een kleine, fijne dame, bijzonder vriendelijk. Ze begon nadat ik gedoucht had meteen te kussen en zakte af naar beneden om me meteen ongelofelijk zalig te pijpen.
Ondertussen had ik haar zeer mooie lingerie (daar kick ik echt op) uitgedaan en bewonderde haar heel mooie borsten met zeer prominente donkere stoeltjes.
Dan op bed, waar ze me heerlijk verder pijpte om dan in Amazone boven op me te komen zitten en met een zeer bijzondere techniek haar poesje deed pulseren rond mijn lul.
Ik mocht haar borsten zalig strelen, haar lekker tongzoenen en dan explosief klaarkomen.
Wat een fijne, vriendelijke, mooie, professioneel en passionele dame. Ze ziet me zeker terug.
Dit was dan alweer het reclameblok …..
 
Deze?

Dag heren ik ontvang geen nieuwe klanten.
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!

Groetjes Noa
 
Laatst bewerkt:

Dag heren ik ontvang geen nieuwe klanten.
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!

Groetjes Noa
Dat is denk ik niet de noa van deze rubriek. Deze werkt idd prive in berchem maar niet bij Inge prive
Scrollen in het fotoboek
 
Deze?

Dag heren ik ontvang geen nieuwe klanten.
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!
ONTVANG GEEN NIEUWE KLANTEN!!!

Groetjes Noa
Haha, dan moet je vooral met je telefoonnummer adverteren… 😅🤷🏼‍♂️
 
Ik begrijp die ad van noa asian beauty ook niet. Ik heb met haar enkele jaren terug contact gehad (vietnamees) toen ze ontving in de omgeving van Berchem kerk maar nooit binnen geraakt. Nu actief adverteren terwijl enkel vaste klanten welkom zijn, what's the use. Mij niet gelaten, ik heb mijn vaste contacten
 
Ik begrijp die ad van noa asian beauty ook niet. Ik heb met haar enkele jaren terug contact gehad (vietnamees) toen ze ontving in de omgeving van Berchem kerk maar nooit binnen geraakt. Nu actief adverteren terwijl enkel vaste klanten welkom zijn, what's the use. Mij niet gelaten, ik heb mijn vaste contacten
Heeft trouwens NIETS te maken met de Noa van dit topic!
 
Nee, dat klopt, maar zolang TS (niet meer hier geweest na plaatsen) niet de moeite neemt om een link te plaatsen blijft het gissen, tenzij link in post#5 klopt.
De enige 'link' is de Redlights ad van Inge's Privé

Op de foto zie je trouwens Noa
 
ondertussen paar keer langs geweest bij Noa in Berchem
recensie geschreven die ergens in het systeem verdwenen is verschoven naar noa lochristi en daar niet meer aanklikbaar om te lezen alleen de tekst maar niet de recensie totaal onduidelijk wat het forum hiermee gedaan heeft in een poging alles te bundelen verdwenen in de matrix dus
samenvattend
inge's prive berchem is eigenlijk heel leuk
inge zelf is een stuk ouder maar superleuke dame
en je krijgt direct het gevoel dit zit ok een club dames die daar met plezier lijken te werken allemaal vlaams en dus ook nederlands sprekend zijn
was daar tot een goede maand geleden nog nooit geweest
recent enkele nieuwe personen
Noa nieuw, Emma nieuw
Denk dat Emma inderdaad nieuw is, ze is jong en heb haar een paar keer voor voorbij zien komen op de gang, mooie verschijning trouwens maar vermoed inderdaad nog niet lang in het vak
ik koos dus voor Noa en nu al meerdere keren en die is in Berchem bij Inge wel nieuw maar in het vak niet (werkte kennelijk vroeger zelfs bij Sansa voor dat deze club teloorgegaan is nadien ook bij heel wat andere plekken )
en dat merk je
ze is fijn gebouwd , mooi figuur, vrolijk , goed gezind
kiest heel duidelijk voor GFE
vind zoenen, tongzoenen en zachte aanrakingen echt een onderdeel van het geheel. Een daad die niet gepaard gaat met GFE klopt in haar ogen niet en vind ze eigenlijk niet ok
nu meerdere keren geweest en telkens anders laten verlopen, ik die haar verwen , ik die alles compleet onderga, of een keuze voor samenspel en doen alsof we elkaar al lang kennen en twee geliefden zijn
zij die van orale verwenning houden moeten zeker een keer bij Noa passeren
als zij met haar mondje afdaalt, lingaam massage , samen met orale verwenning (zonder cd uiteraard) en hierbij echt niets maar dan ook niet achterwege laat zalig...
ze neemt hier echt de tijd voor dit is niet iets van rap rap
haar keuze is dan oraal tot einde of IMC en bij IMC als je het aan haar overlaat is de keuze cowgirl (geen bezwaar) maar dat is aan jou
heerlijk
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een eerst keertje langs geweest, lieve dame en kan alles hierboven enkel maar beamen. Het zoenen vind ik goed maar niet super en als je idd niet wil betalen of geen 4411 parkeerspoor wil achterlaten dan kan je parkeren aan de carrefour op 5 min wandelen...btw pzc is standaard
 
Laatst bewerkt:
Onlangs een eerst keertje langs geweest, lieve dame en kan alles hierboven enkel maar beamen. Het zoenen vind ik goed maar niet super en als je idd niet wil betalen of geen 4411 parkeerspoor wil achterlaten dan kan je parkeren aan de carrefour op 5 min wandelen...btw pzc is standaard
Das toch 2 uur gratis parkeren hetzelfde als in Deurne enkel nummerplaat invoeren en gratis parking
 
Terug
Bovenaan Onderaan