Recensie Noa, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mickey Mouse

Wandelaar
56
11/11/22
46
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9768261-noa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had een afspraak met Rose, om wat voor reden dan ook kon de afspraak niet doorgaan volgens haar. Ze stuurde foto's van Noa en ze vroeg of ik met haar wou. Aangezien ik al een kloppende kamagra lul in mijn onderbroek had ben ik akkoord gegaan.

Noa is klein maar vooral erg lief. Zo lief heb ik lang niet gezien. Ze deed erg haar best en gaf me ook een drankje. Alles wat ik wou was geen probleem. Kreeg ook nog een pzc gratis.

Alles was goed, maar vind haar ook niet super aantrekkelijk.

Intiem
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week vroeg ik waarom de topicstarter de hygiëne slechts met een voldoende beoordeelde. Daar ben ik intussen zelf achter gekomen.

Laat ik beginnen met de pluspunten. Noa is absoluut de Dame van de foto's. Wat je ziet is wat je krijgt. Vriendelijk gewillig las ik, dat klopt ook. Tot zo ver de pluspunten.

Dan de minpunten.

De locatie ( west ) is bar slecht en ongezellig. Een kale houten vloer, slechts in de slaapkamer lag iets van zeil op de planken. Het was net of je in een onbewoond huis binnen kwam.

Noa zelf dan. Mocht je meelezen, zie het maar als opbouwende kritiek. We weten allemaal dat onze adem niet opknapt van een pittige Oosterse maaltijd. Zo ook niet die van Noa. Een pittige mix van look en specerijen kwam mij te gemoed. Zoenen heb ik maar niet eens gevraagd dus. Dan komen we op het punt van de persoonlijke hygiëne. Ik kan het niet anders brengen, maar haar poes rook echt verre van fris. Als je vaak sex hebt, dan mag er wel een beetje water over heen. Intiem had prima kunnen zijn, ware het niet dat dit alles niet bevorderend was voor mijn hardheid.

Het pand was zo'n oude zooi dat ik verder niet naar een douche gevraagd heb. Het zal vast wel iets met het bovenstaande te maken hebben.

Het goot van de regen toen ik weer naar de auto liep. Tot drie maal toe heb ik mijn hand nat gemaakt met wat regen van mijn paraplu, om er vervolgens even mijn gezicht mee af te nemen. Zo erg was het. Ik wilde ook niet lullig doen namelijk; "Lassie" heeft toch zijn best gedaan.

Jongens, zonde want Noa is echt een erg mooi, lief en slank meisje.

Laatst bewerkt:
West was ik. De geur ontnam mij absoluut de zin. Wel twee maal intiem gedaan, maar het kwaad was al geschied.

Nogmaals, erg jammer. Ze is echt een heel mooi meisje namelijk.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was wel aangetrokken door de foto's van Noa. En in het echt vind ik haar ook heel knap. Misschien wel beter dan de foto's nog.
Het is een hele lieve zachte dame. Meer meisjesachtig nog. Volgens mij zei ze tegen mij dat ze 25 jaar was. Maar ik schatte haar nog 2 jaar jonger.
Zo ziet ze er althans uit.

Mooie kleine borstjes. Mooi lichaam en toen ik kwam was ze net onder de douche geweest. Haar haar was nog een beetje nat.
Helemaal naturel zonder make up. Ziet er prima uit. Eigenlijk hoe ik graag een dame zie.

Van de buitenkant ziet het huis er niet goed uit. Maar de kamer en het bed zijn prima. Beetje kaal eigenlijk staat er alleen een bed en wat kleine dingen.
Maar mooi schoon, helemaal prima. Ik kwam er niet om het huis te bewonderen en geen rommel ofzo alles netjes.

Zo als ik al zei ze is een hele lieve dame. Eigenlijk te lief denk ik voor dit werk. Ik denk dat ze het (tijdelijk) doet om snel geld te verdienen.
Tijdens de sex lijkt het dat ze er geen zin in heeft. Ik kon niet zien dat ze er van genoot. Maar ook niet dat ze het met tegenzin deed. Ze bleef lief en lachen.

Toch had ik het gevoel niet helemaal met haar. Ik heb niet geprobeerd om te kussen en ook niet om te beffen wat ik beide normaal wel graag doe.
Omdat ik een soort van afstand voelde. Ik wilde niet over haar grens gaan. Wel heb ik haar heerlijk in 3 standjes kunnen neuken. Er was totaal geen haast.
En al die tijd bleef ze heel vriendelijk. Kortom voor mij een voldoende, maar eenmalig. Het is wel een heel mooi poppetje om te zien. Dus heb er geen spijt van.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan