- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/thai-massage-steenokkerzeel-met-rung.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik sprong zonder afspraak binnen bij 9 star met de bedoeling bij Bella langs te gaan . Bella was vrij maar voelde zich niet goed . Ze stelde voor bij haar nieuwe collega Rung te gaan . Moet eerlijk zeggen heb ik me niet beklaagd. Iets oudere bedoel ouder dan Bella lieve vriendelijke dame met heerlijke borsten omg .
Echt een hete donder . Voor de massage nam ze mijn hand en legde dit op haar poesje , voel maar hoe nat ik ben ........... maar dat is voor straks zei ze eerst de massage . Ja man dat is allemaal niet makkelijk . Bon een zeer goede en sensuele massage gehad met heel veel pussysliding . Bij het omdraaien kwam ze voor mij gezicht zitten . Zo dat ik haar lekker kon beffen terwijl ze me eeen heerlijke penismassage gaf . Verder in 69 . Schijnneuken en heerlijk klaargekomen .
Volgende keer ga ik een stapje verder voor intiem zou ze +70 vragen dus de normale prijzen
Heerlijk
Echt een hete donder . Voor de massage nam ze mijn hand en legde dit op haar poesje , voel maar hoe nat ik ben ........... maar dat is voor straks zei ze eerst de massage . Ja man dat is allemaal niet makkelijk . Bon een zeer goede en sensuele massage gehad met heel veel pussysliding . Bij het omdraaien kwam ze voor mij gezicht zitten . Zo dat ik haar lekker kon beffen terwijl ze me eeen heerlijke penismassage gaf . Verder in 69 . Schijnneuken en heerlijk klaargekomen .
Volgende keer ga ik een stapje verder voor intiem zou ze +70 vragen dus de normale prijzen
Heerlijk