- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6814276-ninell
- Totale kosten (in euro)
- €300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ninell ken ik al een paar jaar. Voorheen heette ze Inga voor de ervaren medewandelaars onder ons.
Ik zag dat ze weer online was en heb gelijk een afspraak gemaakt. Het was al weer 9 maanden geleden dat ik haar had ontmoet.
Ze ontvangt in een discrete omgeving. Zelf ben ik niet zo bekend in Utrecht maar de buurt is vrij levendig en je moet wel even ruimschoots vantevoren een parkeerplek zien te vinden.
Bij aankomst was het een prettig weerzien en het was weer vanouds. Haar foto's geven weer hoe ze er nu uit ziet: lange benen, slank en lang bruin haar.
Ninell geeft een heerlijke MILF GFE. Details hou ik voor me maar ze is echt een aanradertje voor de respectvolle heren. Wees zuinig en lief op haar want Ninell is een echte dame.
Ik zag dat ze weer online was en heb gelijk een afspraak gemaakt. Het was al weer 9 maanden geleden dat ik haar had ontmoet.
Ze ontvangt in een discrete omgeving. Zelf ben ik niet zo bekend in Utrecht maar de buurt is vrij levendig en je moet wel even ruimschoots vantevoren een parkeerplek zien te vinden.
Bij aankomst was het een prettig weerzien en het was weer vanouds. Haar foto's geven weer hoe ze er nu uit ziet: lange benen, slank en lang bruin haar.
Ninell geeft een heerlijke MILF GFE. Details hou ik voor me maar ze is echt een aanradertje voor de respectvolle heren. Wees zuinig en lief op haar want Ninell is een echte dame.
Laatst bewerkt: