Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwdNa een tijdje meegelezen te hebben op dit forum, toch beslist om mij even te registreren en mijn ervaringen te delen.
Ik heb redelijk wat ervaring in de wandelwereld, dus mijn ervaringen/recensies zullen volgen.
Onlangs contact gehad met Nina om wat info op te vragen, maar nog niet mee afgesproken, voorlopig.
Ze antwoordt heel vlot, meer dan enkele woorden. Haar prijs is 220 euro voor een uurtje. Ze komt heel vlot over, recensie volgt nadat ik met haar heb afgesproken![]()
Ja heb verkeerd verwoord moest zijn " is ze al bij iemand langs geweest"Dan versta ik je vraag niet goed, waarom je vraagt of iemand al bij haar geweest is?
En ? Al mee afgesproken ?Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum, toch beslist om mij even te registreren en mijn ervaringen te delen.
Ik heb redelijk wat ervaring in de wandelwereld, dus mijn ervaringen/recensies zullen volgen.
Onlangs contact gehad met Nina om wat info op te vragen, maar nog niet mee afgesproken, voorlopig.
Ze antwoordt heel vlot, meer dan enkele woorden. Haar prijs is 220 euro voor een uurtje. Ze komt heel vlot over, recensie volgt nadat ik met haar heb afgesproken![]()
En hoe was het ?beste vrienden,
normaal gezien straks een afspraakje met haar bij mij thuis, als er niks tussenkomt natuurlijk..
ben net zoals jullie benieuwd..
Radiostilte preciesbeste vrienden,
normaal gezien straks een afspraakje met haar bij mij thuis, als er niks tussenkomt natuurlijk..
ben net zoals jullie benieuwd..
Positief of negatiefIs nog niet bekomen![]()
En hoeveel heb je moeten betalen ben benieuwdik vrees dat ik jullie ga moeten teleurstellen...
Nina is wel degelijk bij mij geweest, maar we zijn niet tot in de slaapkamer geraakt.. en ook niet ergens anders, mochten jullie het zich afvragen..
Nina is een mooi, verzorgd, echt Vlaams meisje.. haar leeftijd en stats kloppen.. ze zegt dat de foto's van haar zijn, en ik denk het ook wel..
haar uiterlijk doet mij eerder denken aan een Slavische dame, dit misschien omdat ze nog maar pas haar haren zwart had geverfd.. maar ze is op en top Belgisch..
we hadden afgesproken om 20u, en ze is vertrokken om 1u.. we hebben dus gans de tijd zitten babbelen, zeveren, lachen, en ondertussen ook rustig wat glaasjes wijn zitten drinken..
voor jullie mij neersabelen, voor mij is het pure gezelschap soms meer dan genoeg.. en zeker met een mooie, nuchtere, misschien eerder wat verlegen jongedame als Nina.. ze zegt van haarzelf dat ze eerder introvert is.. maar als ze zich op haar gemak voelt, en de klik is er, dan is het een heel slimme, zachte, aangename dame om tijd mee door te brengen..
had ik het geweten, dan was zij al lang mijn vaste dame..
op mij heeft ze dus wel indruk gemaakt, maar dit is dus puur mijn mening..
haar advertentie staat alleen maar online als ze beschikbaar is, en ik vermoed dat ze de afspraken ook wel beperkt houdt..
behandel haar met respect, want zo'n dames zijn tegenwoordig zeldzaam..
Op café kan je ook praten met mooie studentes is iets goedkoperik heb betaald voor 1u.. ik heb nog zelf voorgesteld om extra te betalen, maar dat wilde ze niet..
Ik behandel de dames met veel respect hoor maar betalen om juist te praten vind ik maar raar.Maar iedereen zijn goesting zeker.@davy1976 Respect voor andere kom je ver mee hoor.
Je moet ze wel trakteren, héOp café kan je ook praten met mooie studentes is iets goedkoper![]()
Ik bedoel respect naar duffman toe.Ik behandel de dames met veel respect hoor maar betalen om juist te praten vind ik maar raar.Maar iedereen zijn goesting zeker.
ze vraagt 220 euro voor een uur..Hoeveel vroeg ze voor een uur ?